Ert bästa torrschampo?

Lernberger stafsing!! (finns på kicks, åhlins m fl). Finns både neutral o för mörkt hår. Som tvåa björn axens. Men LS är oslagbar. Luktar inte märkbart heller.

LCC Good to go Light gillar jag skarpt. Batiste har aldrig fallit mig i smaken i varken effekt eller doft. Kisbys puder gillar jag också men man kan bli lite "dammig" och matt i håret om man är mörkare än vad jag är, tror jag.

LCC har jag inte sett spår av alls! Och light-versionen luktar inte alls äckligt kola/godis/sött heller :up:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 828
Utrustning Finns många dragbilstrådar, men de flesta handlar om långt nyare bilar än vad som lär vara aktuellt för mig nu. Så. I dagsläget är jag...
Svar
9
· Visningar
2 293
Senast: Liten
·
Hemmet Buke brukar ju ha svar på allt så jag tänkte bolla lite med er :) Jag och sambon köpte ett jättefin hus för ett tag sedan, samma dag...
Svar
19
· Visningar
2 787
Senast: Draumsyn
·
C
Övr. Katt Ibland blir man lite orolig över den kunskap som finns gällande foder till sin katt.. Jag har skrivit en liten artikel som jag tänker...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 002
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve