Om sexuell åldersgräns

Ja, det verksr så, men jag funderar på att leta vidare efter ett annat fprum att hänga på! Vet inte om det finns något bättre!
Junior Pethead
Tveksamt, det finns dom som gillar att hacka och mobba ut folk överallt och det är dom som märks mest. Det är så världen ser ut tyvärr.

Ts har tydligt skrivit att sexet inte är viktigt men att karaktärerna blir kära och det är kärlekshistoria hon vill skildra. Ingenstans har hon skrivit att hon vill skriva en porrnovell med barn i huvudrollen. Hon har också skrivit i början att åldern inte egentligen är viktig men att karaktärerna just nu går i åttan. Därför undrade hon vad som skulle hända om de hade sex rent rättsligt vilket i allra högsta grad är en befogad fråga för research om man tänker sig en story om det.

Tycker folk drar för höga växlar och läser in en massa som inte egentligen har med tråden att göra.
Precis!
Junior Pethead

Om jag hade skrivit att tjejerna var 12 och 13 år hade jag förstått din förfäran eller kanske till ochh med 11 och 12 år. Det hade varit en het annan sak. Då hade jag verkligen förstått både din förfäran och de som tidigare har skrivit att jag skulle ha förskönat sex med barn. Det har jag verkligen inte gjort.
Junior Pethead

Jag har aldrig sagt att du förskönar sex med barn. Jag ställer mig bara frågande till vilka din målgrupp är. Vem skriver du historien för? Och jag diskuterar ur ett mer allmänt perspektiv eftersom jag inte vet vad du har skrivit eller inte.

Varför är det så viktigt att karraktärerna är just 14 och 15?

Ptja, nu är det ju länge sen jag läste såna, men jag har inget minne av att de handlade om hur heta barnen är på varandra eller att barnen beskrevs ha en het sexrelation som tassade på gränserna till vad som är straffbart eller inte.
Menar du att alla ämnen som inte du läst om personligen borde vara tabu (eller läst men ont minns)?
Det vore fatalt för litteraturen att att bara skriva som alla andra.

Jag har aldrig sagt att du förskönar sex med barn. Jag ställer mig bara frågande till vilka din målgrupp är. Vem skriver du historien för? Och jag diskuterar ur ett mer allmänt perspektiv eftersom jag inte vet vad du har skrivit eller inte.

Varför är det så viktigt att karraktärerna är just 14 och 15?
Min följetong skriver jag mest för min egen skull och för att svara på din sista fråga kan jag säga att just tjejernas ålder ställer frågan om det är okej att ha sex i den ålldern när båda vill.
Junior Pethead

@Skorpion76
Det handlar inte om att hacka på dig. Vi diskuterar ämnet. Ser du skillnaden?

På ett forum är själva meningen att man SKA tycka olika för att kunna få igång en debatt.

Du får många ärligt ställda frågor men sällan svarar du på frågorna.
Jag tycker nog att ni är rätt många som just hackar. Antagligen ungefär desamma som hackat på henne i andra trådar också.

@Skorpion76

På ett forum är själva meningen att man SKA tycka olika för att kunna få igång en debatt.

Kommer du ihåg när vi blev hackade på för att vi sa att kvinnor varit sjukt elaka mot oss?

Så känner @Skorpion76 varje gång hon skriver något. Alltid blir det stort drama vad hon än säger.

@Skorpion76

Det jag sett här är att folk tolkar en konkret frågeställning om hur lagen ser på sex mellan folk på vars en sida om straffmyndighetsgränsen som om TS skrivit att hon tänker tänker skriva porr och tantsnusk för yngre tonnåringar och sedan skriver vidare på det både på sextemat och insinuerar att TS inte är kapabel att skriva om temat och att det hon skriver kommer att bli olämpligt och att TS inte klarar av det utan det kommer att bli plumpt rent stilistiskt.

Det är meningen att folk sak få uttrycka sin åsikt, men inte om åsikten är snudd på personangrepp och syftet verkar snarast att kollektivt trycka ner TS i skorna än att diskutera sakfrågan. Vad TS gjort eller inte gjort i andra trådar är irrelevant när det gäller sakfrågan.

Jag tycker nog att ni är rätt många som just hackar. Antagligen ungefär desamma som hackat på henne i andra trådar också.
Kommer du ihåg när vi blev hackade på för att vi sa att kvinnor varit sjukt elaka mot oss?

Så känner @Skorpion76 varje gång hon skriver något. Alltid blir det stort drama vad hon än säger.
Just precis! (Svar till båda två!)
Junior Pethead

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Relationer Det har börjat störa mig hur svårt jag har för att be andra människor om saker och ting. Det kan handla om allt från att jag säger...
Svar
12
· Visningar
957
Senast: Tuvstarr
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 795
Senast: Claraclara
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 654
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Remisser 1177
  • Tvillingar!?