Hudfärgade strumpor och skor med lite färg! Plocka sedan upp färgen på skorna i handväska, örhängen, skärp mm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för fest? Alltså, vart ska den vara? Är det ordentligt golv eller är det utomhus på gräset?Vad ska man - enligt er- ha för skor och strumpor till en ljus, enfärgad sommarklänning som ska vara "till fest"?
Helt rätt!Nu har jag köpt ett par Rieker, följde Fanny N`s råd. Väldigt bekväma och matchar klänningen. https://artimg.footway.com/01/539/53950-00/front/705/705/53950-00.png
Vad tycker ni?
Och så får det bli tunna strumpor till.
Nu har jag köpt ett par Rieker, följde Fanny N`s råd. Väldigt bekväma och matchar klänningen. https://artimg.footway.com/01/539/53950-00/front/705/705/53950-00.png
Vad tycker ni?
Helt rätt!
Jag skulle nog iaf rekommendera att antingen köra utan strumpbyxor eller köpa en sko med täckta tår. Det är i mina ögon inte snyggt med strumpbyxor i sandaletter.
Vill du dölja åderbrock dämpar ju solbränna det lite. Så soldusch/brunutansol ger ett jämnare intryck om det är det du är ute efter.
Det finns strumpbyxor helt utan tå.Jag får se om benen hinner bli tillräckligt solbrända, i så fall kör jag utan strumpor.
Jag skulle nog iaf rekommendera att antingen köra utan strumpbyxor eller köpa en sko med täckta tår. Det är i mina ögon inte snyggt med strumpbyxor i sandaletter.
Vill du dölja åderbrock dämpar ju solbränna det lite. Så soldusch/brunutansol ger ett jämnare intryck om det är det du är ute efter.
Tadaa!
Fast 8 den syns verkligen inte, känns knappt om man tar på benet. Sen kan man ju diskutera varför man ens behöver strumpbyxor när de ändå är så tunna! Jag är en motståndare av hudfärgade strumpbyxor så jag säger inte emot digJa, jag hade nog inte gillat kontrasten strumpbeklädd fot och nakna tår. Samt varit tveksam till att de sitter rätt under skon så det inte syns och sitter kvar där resten av kvällen.
Men folk kanske inte är lika petiga som jag är med just strumpbyxor. Haha.. Jag har någon form av hang up där.
Fast 8 den syns verkligen inte, känns knappt om man tar på benet. Sen kan man ju diskutera varför man ens behöver strumpbyxor när de ändå är så tunna! Jag är en motståndare av hudfärgade strumpbyxor så jag säger inte emot dig
Hörni, är inte så bra på sånt här, så hjälp.
Vad ska man - enligt er- ha för skor och strumpor till en ljus, enfärgad sommarklänning som ska vara "till fest"?
Jag brukar alltid ha svarta pumps och svarta strumpor, men det passar ju inte alls den här gången. Så hur tänker man?
Hudfärgade strumpor? Vitaktiga? Helst hyfsat bekväma skor, vill kunna dansa i dem. Jag har inga problem med lite klack, upp till 5-6 cm.
Gärna bilder på förslag.
Nu har jag köpt ett par Rieker, följde Fanny N`s råd. Väldigt bekväma och matchar klänningen. https://artimg.footway.com/01/539/53950-00/front/705/705/53950-00.png
Vad tycker ni?
Som sagt - testa hudcreme m gradvis färg!Alltså, jag är ju barbenstypen egentligen, sommartid. På vintern har jag alltid svarta strumpor. Tänkte att det kunde vara festligare med någon sorts strumpor även sommartid, men jag hör er - tydligen inte!
Jag är ganska skeptisk till att färga benen. En kompis gjorde det och hennes ben blev orange. Alltså verkligen ORANGE och dessutom flammigt. Tog flera veckor innan det försvann. Så i så fall behöver jag tips på något som är STENSÄKERT att använda!!!