Har aldrig hört min man klaga över kladdigt handtag eller råkat ut för det själv och då har vi haft dieselbil i över 4 år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mmmm... Vid eftertanke så tankar jag nog mest vid ett gäng ganska näraliggande stationer och där är handtagen föredömligt ompysslade och rena.Jag har kört dieselbil i snart tjugo år och träffat på ganska många kladdiga handtag. Såvida vi inte skall anta att TS (och jag, m fl) har någon obskyr agenda med att ljuga om erfarenheter av kladdiga dieselhandtag, så kan vi nog tryggt sluta oss till att fenomenet faktiskt förekommer, även om inte 100% av populationen stött på det.
Jag tankar diesel nästan varje dag i princip och på jobbet har jag arbetshandskarna, privat har jag inga men heller aldrig märkt av att jag blivit kladdig eller luktat diesel. Kanske beror det på olika tankställen och vilka som tankar där?Hur i hela fridens namn tankar man en dieselbil utan att komma från tankstationen med händerna stinkande av diesel?
På alla ställen jag tankat är pumphandtagen alltid kladdig och jag blir galen av lukten.
Löser just nu problemet genom att ha en toarulle i bilen och linda pappret runt handtaget, men det måste finnas ett smidigare sätt! Eller är jag bara överkänslig?