Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får väl läsa om den? Jag tycker inte frågan om "föräldrar" hör hemma alls i TS tråd, lika lite som den nu bortrensade postutvikningen gjorde. Jag upprepar mig, den enda bonusen här är den han gjort som fått en betalande hushållsslav att ställa upp på att passa hans ungar istället för att vara hos sin häst.Jag har läst alla inlägg i tråden och inte sett de du tycker dig se. Kan du inte citera?
Det enda inlägget @Gnist sktivit om saken i tråden alls nämner inget i den stilen, jag citerar det nedan. Det känns som du slåss mot en inbillad väderkvarn här.
om det var mitt inlägg du syftade på så menade jag halva kostnaden för allt... sitter 3 barn och äter, duschar, bidrar med sopor osv, då är det ju deras kostnader... hälften är inte "mitt"... TS får ju inte köpa in sig i huset vad jag har förstått.Nej det menade jag inte heller. Men det lät mer som att det inte ens var aktuellt att vilja köpa in sig i halva huset pga att barn bodde där och slet ner det så pass.
Jag tro allt du får läsa om den igen då @Gnist uppenbarligen inte menar som du tror och dessutom förnekar det. Lite lustigt att du ondgör dig över det spår du själv var med startade och fortsätt er med. Det går så bra att sluta när som.Du får väl läsa om den? Jag tycker inte frågan om "föräldrar" hör hemma alls i TS tråd, lika lite som den nu bortrensade postutvikningen gjorde. Jag upprepar mig, den enda bonusen här är den han gjort som fått en betalande hushållsslav att ställa upp på att passa hans ungar istället för att vara hos sin häst.
Som jag skrev, det är som man väljer själv i förhållandet.De flesta ungar har redan ett par föräldrar som har det yttersta ansvaret, det är inte mitt även om jag väljer att vara delaktig som sambo.
Jo men det gör den, då det ostrukturerade ansvarstagandet för barnen är ett av problemen.Jag tycker inte frågan om "föräldrar" hör hemma alls i TS tråd,
Nej, det handlar om en förälder som dumpar ansvaret på TS, inte om någon "förälder".Jo men det gör den, då det ostrukturerade ansvarstagandet för barnen är ett av problemen.
Nej, det handlar om en förälder som dumpar ansvaret på TS, inte om någon "förälder".
Det handlar faktiskt om att båda bioföräldrarna undandrar sig sitt ansvar.Nej, det handlar om en förälder som dumpar ansvaret på TS, inte om någon "förälder".
Där nya partners och svärmödrar ingår i denna amöba.
Ja eller hur.Nu tycker jag ts målar en bild som ger vid hand en rätt obehaglig typ, som inte är särskilt intresserad varken av ts eller sina barn. Me, myself and I verkar vara intresseordningen.
TS behöver inte känna till några säkerhetsrutiner.Det låter onekligen mycket märkligt att inte vilja att sambon ska skriva sig i sitt eget hem. Jag har väldigt svårt att tro att det är något som arbetsgivaren kräver. Antingen är TS lämplig i deras ögon, eller så är hon inte det, och då är ju inte sambon särskilt lämpad för sitt jobb om han smyger med deras relation. TS kanske ska be sambon att få prata med någon på hans jobb, som kan förklara vilka säkerhetsrutiner hon behöver känna till?
TS behöver inte känna till några säkerhetsrutiner.
Antingen är hon o.k. eller så är hon inte o.k. ur säkerhetsklassningsperspektiv.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Säkerhetsprövning
Men hon har sagt att det där var HENNES gissning om vad som möjligen kunde ligga bakom mannens tvekan. Inte att han sagt att det var det.Då kanske TS sambo borde ha sett till att få den avklarad innan hon sade upp sin lägenhet?