Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vi ska åka till Växjö och det är jag plus två barn. Vi behöver äta och tidsmässigt passar det runt Skövde-Jönköping. Finns det något... 2
Svar
34
· Visningar
1 812
Senast: TinyWiny
·
Äldre Vi tänkte åka till Åland över midsommar, två vuxna och en treåring. Ingen av oss har varit på Åland och har ingen aning om var man bör...
Svar
4
· Visningar
423
Senast: trazel
·
Skola & Jobb Undrar om det är lika illa i Sverige med bemanningsjobben som det är där jag bor, Tyskland. Om jag kommer loss och flyttar tillbaka...
Svar
4
· Visningar
568
Senast: Emro
·
Äldre Justd nu håller jag på att grubbla ihjäl mig. Faktum är att jag har fåt en låt med Lasse Tennander i huvudet, men jag bllir inte klok på...
Svar
8
· Visningar
834
Senast: Skorpion76
·
Tjatter Nu ska vi drömma lite.. Vad är ditt drömliv.. Om det inte fanns tex ekonomiska eller andra begränsningar.. hur skulle du vilja leva... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 350
Senast: kossankaj
·
M
Tjatter Sambon fyller 30 om ett par veckor och jag tänkte bl.a köpa en snygg väska till honom, men har noll uppslag. Jag tänker en skinn/läder...
Svar
16
· Visningar
1 532
Senast: mooi
·
Äldre Någon bukefalist som har erfarenhet av dem? Är det nåt att köpa? 2
Svar
28
· Visningar
3 225
Senast: Pigalle
·
Kropp & Själ Har ju en längre tid haft ont i ryggen. I nedre delen av ländryggen, höger sida och ner mot skinkan. När man läser om ryggont så ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 285
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Tjatter Startar en ny tråd och planerar sommarskoj :up: 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 230
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Hej, Risken är att det här blir långt, men, men. För ca 18 mån började jag få ont i en fot. Först vid löpning och sedan även vid gång...
Svar
11
· Visningar
1 918
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 927
Senast: cherie
·
Äldre Ni som ger blod, vad kan ni välja på för blodgivargåvor på eran blodcentral? 2
Svar
23
· Visningar
1 957
Senast: Wingates
·
Äldre Idag börjar många affärer ta betalt för plastpåsen som man tidigare inte "synligt" i alla fall tidigare. Tänkte att nu ska jag bli mer... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 507
Senast: Rosett
·
Äldre Hej tjejer! Hur mkt pengar lägger ni på skönhet/mode per månad? Tack för svar! 9 10 11
Svar
203
· Visningar
10 469
Senast: TygerTyger
·
Äldre http://twilightexpress-mizukaze.jp/en/index.html Verkar skönt.
Svar
7
· Visningar
757
Senast: Seabaz
·
Trädgård & Växter Vi har blivit med jordfräs - fått en från ett dödsbo - så jag har bestämt mig för att återuppliva vårt igenväxta trädgårdsland, men bara... 2
Svar
20
· Visningar
6 506
Senast: ameo
·
Svar
14
· Visningar
1 032
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Jag har lust att byta deodorant då jag inte är så nöjd med den jag använt ett tag. Tycker inte den hjälper såsom jag egentligen vill -... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 632
Senast: Nizhoni
·
Äldre Jag kollar en serie där de dricker alkohol de flesta dagarna efter jobbet så jag funderade på hur vanligt det är. De dricker nåt glas... 13 14 15
Svar
289
· Visningar
19 391
Senast: Skorpion76
·
Skola & Jobb Hur fungerar det om man som heltidsanställd tar ett extra pass men blir sjuk? Har man rätt till sjuklön ändå? Jag sjukade mig nämligen...
Svar
7
· Visningar
3 277
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka