Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag önskar det fanns dusch på huvudkontoret och att jag hade tagit med mig ett par extra linnen. Trots att jag var ganska nyduschad när jag åkte igår kväll så var jag inte fräsch när jag kom fram. En liten extra handduk hade också varit bra att få med.

Jag ska åka in om jag blir sämre. Lovar ;) jag vill bara inte vara till besvär helt enkelt.Jag ska upp vid 05.30 det är inte många timmar. Hojtar till när jag vaknat ;)

Tur inte fler tänker som du, då hade vi inte haft några sjukhus :)

Hoppas du mår bättre idag :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
272
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
569
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 309
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 28 29 30
Svar
588
· Visningar
24 754
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka