Matrast Skövde-Jönköping

I Falköping när man kommer från Jönköping fortsätter du rakt fram i rondellen och efter några hundra meter har du en trevlig Sibylla Grill :)

Oj, jag håller inte alls med. Jag tycker att den tillhör en av de sämsta grillar jag ätit på. Däremot om du ätit där nyligen så kan jag ändra mig, och även prova en gång till :up:

Varför inte stanna på A6 . Ligger precis vid motorvägen och du har pizza hut , Kina och donken utanför och ett antal restauranger inne på A6 bland annat buffé med taco ,husmanskost och pastarätter.

Oj, jag håller inte alls med. Jag tycker att den tillhör en av de sämsta grillar jag ätit på. Däremot om du ätit där nyligen så kan jag ändra mig, och även prova en gång till :up:

ehum var ett tag sedan nu. Senast åt jag på Falbygdens ost istället :D

Kom bara att tänka på denna och lätt att hitta :)

Varför inte stanna på A6 . Ligger precis vid motorvägen och du har pizza hut , Kina och donken utanför och ett antal restauranger inne på A6 bland annat buffé med taco ,husmanskost och pastarätter.
Fast då ska man ju köra genom hela Jönköping o sen tillbaka,då kan man lika gärna äta på torsvik eller vid sidsjön (heter det så?)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka