Blodgivare!

Nu ger jag blod med väldigt blandade intervall, hamnar oftast i någon slags tråkig karens på flera månader... men när jag var student tog jag ofta presentkort på 50 kr :D Sedan tog de bort den valmöjligheten, då skänkte jag till Rädda barnen. Sedan tog de bort den möjligheten, och då har jag oftast avstått eller tagit en reflexväst/handduk någon gång. Skåne har jättetråkiga grejer att välja på. Biobiljett eller Ittala-glas som någon nämnde hade varit kul, men när jag har möjlighet ger jag blod och det är givetvis helt oberoende av gåvorna.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
886
Senast: Piaff
·
Kropp & Själ Jag är blodgivare och efter blodgivning ska man i princip alltid som kvinna äta järntillskott. Jag har provat båda sorterna som ges ut...
2
Svar
36
· Visningar
3 549
Senast: Enya
·
Hästvård Ni med äldre hästar, har era gamlingar några krämpor? Vilka krämpor tycker ni är acceptabelt att dom har, vart går gränsen för er? Rids...
Svar
14
· Visningar
1 664
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama