Blodgivare!

Nu ger jag blod med väldigt blandade intervall, hamnar oftast i någon slags tråkig karens på flera månader... men när jag var student tog jag ofta presentkort på 50 kr :D Sedan tog de bort den valmöjligheten, då skänkte jag till Rädda barnen. Sedan tog de bort den möjligheten, och då har jag oftast avstått eller tagit en reflexväst/handduk någon gång. Skåne har jättetråkiga grejer att välja på. Biobiljett eller Ittala-glas som någon nämnde hade varit kul, men när jag har möjlighet ger jag blod och det är givetvis helt oberoende av gåvorna.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 401
Foder & Strö Mitt 28-åriga sto har lite svårt att hålla hullet så vi testade PAVO 18+ som ska vara speciellt anpassat för lite äldre hästar. Hon...
Svar
6
· Visningar
692
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 523
Senast: Mabuse
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 230
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Stora canvasburar
  • Mellanpudel