Jag!
Nej, det har väl aldrig varit så livat. Men nu är det ju ännu värre!
Skulle vara det då, och Gisleparken och gummifabriken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag!
Nej, det har väl aldrig varit så livat. Men nu är det ju ännu värre!
Alltid finns det någon som vill dit tänker jag Och jag hade icke föredragit att åka ditåt istället för mot typ Halmstad men alla är vi olika (har jag hört)Helt OT, men vem vill till Gislaved? Där finns ju ingenting längre!
/Utflyttad Gislavedsbo
Jag säger Falköping. Jag bor i Gudhem strax utanför och har 1,2 mil till Falköping och typ 2,5 mil till Skara, med ett av Sveriges bästa djursjukhus. Älskar Skaras djursjukhus, så sjukt bra service och gör allt för djuret!
Jag har dessutom 3,5 mil till Skövde, 8 mil till Jönköping, 12 mil till Göteborg, ca 7-8 mil till Borås, osv. I Falköping är en stor järnvägshub, vilket innebär att många byten görs där, samma sak i Skövde, så får man åka buss om man ska vidare till andra ställen, så bussar finns det gott om i Skaraborg. Dessutom går flera av de stora turistresorna härifrån så vill man köra längre sträckor går det också bra skulle jag tro.
Det jag gillar bäst med Falköping är att det händer grejer, det är en aktiv bygd och människor är aktiva i samhället och bryr sig.