Bröllopspresent

hjärter_dam

Trådstartare
Jag ska på en brunch om några veckor för att fira ett par kompisar som gift sig några dagar tidigare. Jag har dock dåligt med idéer om present och skulle behöva er hjälp.

Paret har bott ihop i många år och jag tror inte att de har några direkta behov av köksattiraljer eller saker till hemmet. De bor relativt långt ifrån både mig och sina respektive familjer så upplevelse som kräver barnvakt kan bli svårt, annars tycker jag att det är både kul att ge och få. Har ni några bra idéer?

Jag ska på en brunch om några veckor för att fira ett par kompisar som gift sig några dagar tidigare. Jag har dock dåligt med idéer om present och skulle behöva er hjälp.

Paret har bott ihop i många år och jag tror inte att de har några direkta behov av köksattiraljer eller saker till hemmet. De bor relativt långt ifrån både mig och sina respektive familjer så upplevelse som kräver barnvakt kan bli svårt, annars tycker jag att det är både kul att ge och få. Har ni några bra idéer?
Vad har de för intressen?

Läste precis i brandtråden. Jag hade uppskattat en brandstege (om de nu inte bor i enplanshus).
Något som ofta inte står högst på ens inköpslista? Men som alla behöver flera stycken. :)

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 523
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 035
Senast: Ninnurur
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 237
Senast: Johanna1988
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 930
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈