Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kan läkare och psykologer gå in på datorn och se hur många recept man har kvar och när man hämtat ut? 2
Svar
30
· Visningar
8 861
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Lång trådstart. Sammanfattning: jag mår dåligt och vill må bra igen. :( Ja, som rubriken säger. Jag har tappat gnistan. Livsgnistan... 2
Svar
36
· Visningar
9 132
Senast: Saigon
·
Äldre Ni som reser med nationellt ID, har ni någon gång haft problem med att bara ha det och inte ett pass? Jag ska resa till Prag om en månad... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 890
Senast: Cambrie
·
Äldre Jag och en kompis ska fara till Budapest i juli för att gå på bröllop. Vi har två heldagar i Budapest innan bröllopet och skulle vilja...
Svar
10
· Visningar
745
Senast: mamman
·
Äldre Har en gång hamnat på en sida från något glasögonföretag där man kan lägga in sitt foto och se vilka bågar man passar i. Nu hittar jag...
Svar
1
· Visningar
457
Senast: Hedinn
·
IT & mobiler Jag köpte en ny dator igår, har aldrig använt windows 10 förut men hittar inte hur jag lägger in egna bilder som bakgrund. Det kommer...
Svar
10
· Visningar
764
Äldre Jag har precis bytt bil och funderar på om den är som den ska. Det är en Honda CR-V -05, 2,0 l motor och 150 hk. Märkte inte någonting... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 060
Senast: ptr
·
Trädgård & Växter Trädgården är full av myror, räcker med att kliva ut några steg barfota på gräsmattan så blir man såpass biten att det känns som man... 2
Svar
21
· Visningar
9 068
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Universum tar och universum ger. Ingen har väl missat min tråd om mitt uppbrott antar jag, men för att väga upp med positivt har jag...
Svar
16
· Visningar
2 058
Senast: Rosett
·
Äldre Jag hörde i en p3-podd att man sa "som en skänk från ovan", jag har alltid trott att det heter "som ett skänk från ovan". Men en...
Svar
15
· Visningar
1 726
Senast: Anders
·
Kropp & Själ Hej! Jag har till följd av min reumatism fått en deformering på mitt vä långfinger, jag har begärt ersättning för detta och mår väldigt...
Svar
19
· Visningar
1 336
Senast: millen
·
Fritid Räntan är dålig och fondurvalet är tråkigt. Är det värt det ändå, tack vare förturen till hyresrätter och nyproducerade bostadsrätter...
Svar
6
· Visningar
1 148
Senast: TygerTyger
·
Äldre Jag och sambon tänkte spara utlandsresan till i vinter istället för nu under sommarsemestern, och tänkte istället köra nån roadtrip i... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 551
Senast: Nixehen
·
Äldre Var ett par månader sedan jag skrev om min blivande flytt till Göteborg. Jag satsade allt, sade upp mig från ett fast jobb, lade ut mitt... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 756
Kropp & Själ Mitt hår ser förjävligt ut, och så vill väl ingen ha det! Tyvärr har jag diverse allergier (kontakt) som gör att jag inte kan köpa...
Svar
3
· Visningar
467
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Någon som köpt IPL-maskin och använt? Tänkte köpa denna... 2
Svar
35
· Visningar
2 268
Kropp & Själ Idag har det gått 8 år sedan min älskade pappa gick bort. minns dagen så väl men ändå. Saknaden är enorm efetr honom men vet att han...
Svar
2
· Visningar
445
Senast: annie_cool
·
Äldre Jag vrider och vänder på mina tankar om bilar :D Vad finns det för bilar som är pigga, snygga och får dra cirka 1 500 kilo? Sisådär 140... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 815
Äldre Kan man åka dit då en långweekend säg torsdag till söndag? Vi var där i maj för några år sen bara över natten på genomresa, men föll...
Svar
4
· Visningar
543
Senast: Mineur
·
Tjatter Den andra filmtråden gjorde mig sugen på att starta en där vi bara kan dela med oss av våra bästa skräckistips! :nailbiting: Mina vänner... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 333
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka