Masqueradee
Trådstartare
När det gäller just RyanAir är det dels att jag typ är livrädd att jag ska ha missat någonting någonstans och står där och får betala multum för att jag missat att klicka i en ruta eller skriva ut något. Detta kan ju i och för sig ha ändrats, men jag tycker att det är jobbigt att de inte har någon personal i Sverige.Det har jag förståelse för, men det måste vara jobbigt att upprätthålla dessa principer då i stort sett allt i klädväg kommer från länder med slavlöner och tuffa arbetsförhållande.
Betalar ngn annan åker jag gärna i klass ett på ett premiumbolag, men betalar jag själv lägger jag hellre pengarna på annat.
Sen vill jag bara tillägga att din argumentation att men det måste vara jobbigt att upprätthålla dessa principer... är lite svart/vit. Jag lever efter devisen "alla kan inte göra allt, men alla kan göra något". Jag gillar inte deras företagskultur, då åker jag inte med dem. Jag handlar gärna från ett lokalt kafferosteri, men jag har inte råd att uteslutande handla kaffe från honom så då blir det ett större rosteri varvat med det lokala, handlar både på loppis och H&M, försöker att i största möjliga mån endast handla/besöka företag här som har öppet året om, men det är inte alltid möjligt osv osv.