Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag känner en familj som nyss kommit tillbaks efter att ha varit i Etiopien ett tag. Tjejen berättade att där är det vanligt att man rör... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 811
Senast: Oldie
·
Äldre Vissa kändisar gillar man för vad de gör, andra för hur de är som personer, vissa för både och. Jag träffade Michael flera gånger när...
Svar
19
· Visningar
1 638
Senast: nyponros
·
Äldre Har inte haft äran att använda mig av det förrän nu den senaste tiden. Pågår det mer eller mindre ALLTID systemarbete :mad: på sidan...
Svar
4
· Visningar
466
Fritid Ev. står en långväga flytt framför mig och min sambo i aug, det beror helt på vad för svar jag får från Uni... Det är en flytt på 80...
Svar
7
· Visningar
1 671
Senast: Elementary
·
Äldre Har beställt ett paket för drygt 2,5 vecka sedan. Har inte fått någon orderbekräftelse på mail som utlovas på hemsidan och ingen faktura...
Svar
1
· Visningar
333
Senast: durachiny
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
794
Senast: Sporthorse
·
Äldre Nu har det börjat dyka upp flockar med cyklister på lilla 70-vägen hem till mig, såna som är ute och tränar. Och hur jag än gör så... 30 31 32
Svar
633
· Visningar
30 976
Kropp & Själ Jag sitter här och gråter och har panik. Känner mig nästan chockad och det känns som hela världen rasar. Jag har varit sjukskriven på... 2
Svar
39
· Visningar
3 498
Senast: kryddelydd
·
Äldre Kära buke, mitt bilköp står still och den person som skulle hjälpa mig med det är mest en käpp i hjulet i nuläget. Har konstaterat att...
Svar
12
· Visningar
988
Senast: Ray
·
Äldre Jag planerar att åka tåg i England i juli och försöker läsa på om de olika rabattsystem som finns utan att bli helt klok på vad som kan...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: Görel
·
Trädgård & Växter Har nu fått 2 avocadokärnor av en vän. Men jag blir inte klok? Har tvättat av dom, nu är dom på tork... vad gör man sen? Vissa säger...
Svar
8
· Visningar
1 389
Senast: SaraXX
·
Äldre Skulle precis göra en nattmacka, när jag hittade ett oöppnad påse bröd (Lingongrova) längst in i skafferiet. Tänkte inte mer på det... 2
Svar
37
· Visningar
5 870
Relationer Så tog det slut mellan mig och min sambo efter 7 år.. Ett par veckor sedan, gemensamt beslut men av olika anledningar. Jag var nog...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: mandalaki
·
F
Äldre Lämnar in bilen för reparation imorgon för tredje gången det här året. Sambon och jag börjar bli måttligt roade. :meh: Vi hoppas att... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 969
Senast: Fruentimber
·
Äldre Vill bara önska alla en trevlig el Eid med mycket smaskigt :d och att ni haft tid till eftertanke och goda gärningar. :up: Och nu lagom...
Svar
6
· Visningar
512
Senast: Viva
·
Äldre ... var köper man det? (Behövs till mammas och pappas äldreboende)
Svar
13
· Visningar
1 249
Senast: Sissa
·
Skola & Jobb Nu vänder jag mig till bukes stora kunskapsbas ;) Jag ska plussa ihop celler för en månad i Excel. Något jag gör varje månad och det...
Svar
6
· Visningar
603
Senast: Jeffery
·
Äldre Jag har min pappas efternamn, A****. 2007 gifte han om sig med en kvinna, men de båda behöll sina efternamn som de hade innan vigseln...
Svar
15
· Visningar
1 714
Senast: Singoalla
·
Äldre Hej alla, Vet att det inte går att sia om framtiden eller att ingen kan veta... men alltid kul att höra era åsikter om det hela :) Vad... 5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 697
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka