Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Jag tänkte först göra ett inlägg på Flashback men känner att folk kan vara riktigt jävliga i svaren då internet ger dem en chans att... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 150
Senast: Jajzii93
·
Äldre Funderar lite över sommarens bestyr! Finns det trevliga områden för vandring i närheten av Bollnäs? Alternativt, vilka fjäll ligger på...
Svar
4
· Visningar
536
Skola & Jobb Ställer frågan främst av nyfikenhet. Men ni som jobbat heltid på vardagarna och samtidigt sökt andra jobb - hur har ni hunnit med... 2
Svar
26
· Visningar
1 934
Senast: anna_panna
·
Skola & Jobb Hej Jag undrar om det är någon här på buke som till stor del arbetar online och därför inte behöver vara bunden till någon speciell...
Svar
5
· Visningar
857
Senast: Paddington
·
Hemmet Hej Bullen, jag har ett problem. För länge sen köpte jag två små svarta metallbord på Ikea. Runda med små hål i ett mönster, tre svängda...
Svar
8
· Visningar
1 017
Senast: Rosett
·
Äldre Tänkte att vi som gillar vin kanske inte skulle ta över alkohol-tråden med diskussioner om smaker, priser och tips. :) Jag hittade bara... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 871
Äldre Jag vill ha ihop så mycket som möjligt på ett år och funderar på att använda mig av en aktiemäklare eftersom jag har noll koll på sånt...
Svar
8
· Visningar
946
Senast: Habina
·
Äldre en fråga som jag antar att det finns korta och enkla svar på? Jag vill skriva ett testamente. Av den enkla anledningen att jag vill... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 375
Senast: TinyWiny
·
Fritid Behöver en kamin till stugan och en liten täljstenskamin för 16-17 000 räcker gott och väl. MEN så fick jag syn på att det fanns kaminer...
Svar
13
· Visningar
1 915
Senast: ptr
·
Skola & Jobb En vän har ledsnat på sitt nuvarande jobb och funderar på att säga upp sig. Hen har länge velat byta bransch och har sökt enstaka nya... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 807
Senast: TygerTyger
·
Äldre Jag ska laga en en himla massa mat till en massa människor. Potatis är smart tänkte jag, bara att koka så är det klart! MEN, står nu här... 2
Svar
39
· Visningar
10 269
Senast: Luff
·
Hemmet Rörmokaren fick inte kläm på köksavloppet som han faktiskt även tidigare försökt rensa. Första gången var i höstas, och då byttes... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 026
Tjatter Jag vill bjuda dottern, 17, på middag på en riktigt trevlig restaurang i Stockholm i Juli. Då menar jag inte en där man måste klä upp... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 123
Senast: Raderad medlem 68338
·
Äldre Av en slump råkade jag klicka på ett klipp på Youtube därr Nyhetsmorgns pappapaneldiskuterade. Med i panelen satt Pa Badoo Badjie som är...
Svar
6
· Visningar
1 714
Senast: Korven
·
Äldre "Vi klär oss sommarfina" är klädkoden på ett 50-års kalas jag ska på. Hur skulle ni klä er? 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 562
Senast: Account
·
Kropp & Själ Undrar om någon av er har testat att baka mellanmåls-bars som verkar vara rätt poppis i staterna? Söker nämligen recept på det, och...
Svar
0
· Visningar
316
Kropp & Själ Hjälp mig få fina händer! Jag har självsprickor och fnasig hud, med förhårdnader främst på pekfingrarna. De kliar inte men är mycket... 2
Svar
24
· Visningar
2 693
Senast: Retro
·
Hemmet Jag har investerat i en ny sadel som inte var billig (för mig)och det sista jag vill är att det händer den något. Den kommer att hänga i...
Svar
1
· Visningar
514
Senast: tanten
·
Äldre Vi ska åka en sväng ner till Danmark nästa vecka och åker från Växjö via Hässleholm och sen Öresundsbron över. :) Kosta, Älmhult och...
Svar
6
· Visningar
464
IT & mobiler Nu sitter jag igen och jobbar med något som stör mig att jag inte hittar en smidig lösning på. Jag har en lång rad personnummer och...
Svar
8
· Visningar
709
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka