Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu känner jag att jag behöver påpeka att IKEA faktiskt har en toaborste som kostar 5 kr...
@Marvin @Lovisaleonora
Det är IKEAs bidrag till kampen mot begagnade toaborstar i diskmaskinen. Tack, Ingvar!Billigt, eller hur?
Alternativt, köra den i diskmaskinen som min svärmor som haft sin i en ljuvlig bajsgul färg sedan 1975! Och det är tyvärr sant.
Åh herreguuuuuud!Alltså. Jag trodde du pratade om potatis i diskmaskinen och att maskinen var från 75.
Insåg sen att du alltså menar att hon kör toaborsten i diskmaskinen?!!?? Waah!
Men alltså nej, bara nej. Jag kan inte släppa det här.Alternativt, köra den i diskmaskinen som min svärmor som haft sin i en ljuvlig bajsgul färg sedan 1975! Och det är tyvärr sant.
Vadå det var ju en McDonaldsrestaurang som brukade tvätta toasittsarna i diskmaskinenAlltså. Jag trodde du pratade om potatis i diskmaskinen och att maskinen var från 75.
Men jo.....sa jag att hon är smålänning?Alltså. Jag trodde du pratade om potatis i diskmaskinen och att maskinen var från 75.
Men jo.....sa jag att hon är smålänning?
Men kom igen nu...det värsta är nog den där ljuvliga 70-tals färgen av någon slags gulbrun diarrefärg.......det är jag med.
Jag återanvänder INTE mina toaborstar
Aaallt går att köra maskinen...diskborstarna är ju självklara, och alla plastburkar typ créme fraiche-burkar som sedan ska staplas i ett skåp som är proppfullt så jag får ett regn av obskyra burkar i skallen. Alltså hon är nog egentligen inte så snål bara utan det är mer också ett horder-problem tror jag. Hon är väldigt generös mot andra måste tilläggas så hon inte helt framstår som skogstokig. Glömde, tandborstar får ju också sig en lämplig tvätt då och då. Och disktrasor givetvis men det gör nog många. Sa jag förresten att diskmaskinen brakade inte för så länge sen och vattnet åkte ut på köksgolvet?Åh herreguuuuuud!
Men kom igen nu...det värsta är nog den där ljuvliga 70-tals färgen av någon slags gulbrun diarrefärg....
Jag skojade bara om det där med smålänningar med mitt kom igen....dvs att du som smålänning nu kunde hitta nya sätt att spara på. Dålig humor och jag ber om ursäkt till alla smålänningar för mina fördomar!Va?
Jag fattar inte hur det var ett svar på vad jag skrev?
Har en sån och ja, de är skitbra!Alltså, nu får ni sluta äckla ner en tråd om underbar, jorddoftande färskpotatis med era snuskiga toaborstar.
Leve potatisveven, säger jag bara. Swisch, så är det klart.
Jag skojade bara om det där med smålänningar med mitt kom igen....dvs att du som smålänning nu kunde hitta nya sätt att spara på. Dålig humor och jag ber om ursäkt till alla smålänningar för mina fördomar!
Skitbra... :-)Har en sån och ja, de är skitbra!