Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer And off we go! Ännu en singeltråd möter världens ljus för första gången! 98 99 100
Svar
1 996
· Visningar
124 922
Senast: pepp
·
Äldre Vad äter ni på sommaren? Kanske konstig fråga, men känns som att nu när vi alla (2vuxna, 2 barn) är lediga och hemma består dagarna till... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 991
Senast: bitta
·
Äldre Någon som kan berätta hur området berga/kastberga är. Behöver lite info för jag känner inte alls till området. :D
Svar
12
· Visningar
1 019
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre Var går gränsen för när man blir snål tycker ni?
Svar
7
· Visningar
1 559
Senast: skogaliten
·
Kropp & Själ Någon som sett dokumentären på Netflix? Jag såg den nyss och är väldigt chockad. Så mycket som vänts på huvud. Sen är det svårt att veta...
Svar
17
· Visningar
1 535
Senast: AnnDerry
·
F
Äldre Jag och sambon åker till Vadstena imorrn på en två nätters getaway för att fira min 30-årsdag. Just födelsedagsmiddagen intas på...
Svar
6
· Visningar
527
Senast: Bison
·
Äldre Nästa vecka måste jag spendera en dag i Göteborg, och jag vet inte riktigt hur jag ska få tiden att gå? Anländer vid sju - halvåtta, och...
Svar
13
· Visningar
773
Hemmet Bor i ett hus från 70-talet. Golvet i kök och stora delar av hall dvs kanske 1/3 av husets golvyta är terracottamelerat klinkersgolv...
Svar
16
· Visningar
15 648
Senast: Anders
·
Äldre Några härinne från Buke som ska dit? Jag avundas inte de som jobbar inne i Lidköping nu under helgen :D Själv ska man ställa ut stol i...
Svar
11
· Visningar
614
Hemmet Mitt gråvatten går under huset (krypgrund) och sedan ut i backen. Det är nedgrävd 5-6 m eller så, och mynnar ut i en backe nedanför...
Svar
14
· Visningar
709
Senast: Trissa
·
Kropp & Själ Godkväll kära bukare :) Har någon en erfarenhet om att vårdpersonal brutit mot sekretess gentemot anhöriga? Kanske är det fel användning... 2 3
Svar
47
· Visningar
2 978
Senast: Tassetass
·
Äldre Nu är det dags att byta ut den fallfärdiga sneda gamla damcykeln mot en mer pålitlig och rejäl cykel som jag även kan cykla på under... 2
Svar
38
· Visningar
2 642
Senast: Anders
·
Trädgård & Växter Jag odlar mycket entusiastiskt, men inte alls systematiskt och ordentligt, på min stora balkong på landet, min lilla balkong i staden... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 192
Senast: Petruska
·
Äldre Om man behöver parkera bilen i närheten av Stockholm central, hur bär man sig åt? Vad finns? Vart? Hur gör man? :nailbiting: Helst inte...
Svar
9
· Visningar
813
Senast: cambodia
·
Skola & Jobb Jag har börjat fundera på vad som gör en arbetsplats bra. Så mina frågor till er är. Vad är det som gör att ni trivs på en arbetsplats... 2
Svar
21
· Visningar
1 365
Senast: Sassy
·
Fritid Ni vet en sån där hederlig gammal grön symaskin. Den är komplett förutom att jag saknar manualen. Nu var symaskins-nissen som servade...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: cewe
·
Skola & Jobb Jag hade tidigare företag (enskild firma), men det är numera nedlagt. Min mentor på företagar- och skattefronten var min mor, som gick... 2
Svar
21
· Visningar
2 603
Senast: ameo
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi lagar mycket mat (eller pratar iaf mycket om det :D) så jag drar igång en ny tråd. Eftersom jag inte har min ramslöksskog ännu så... 98 99 100
Svar
1 989
· Visningar
72 210
IT & mobiler Är det någon som vet hur jag kan spegla en text i open offices presentationsprogram? Jag har alltså en text som måste vara spegelvänd...
Svar
3
· Visningar
510
Senast: majola
·
Kropp & Själ Jag äter en tablett Quetiapine till kvällen på grund av ångest och depression, men då jag börjar bli rätt trött på biverkningarna vill...
Svar
1
· Visningar
1 119
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka