Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Eller ja, fått och fått, det kommer ju en saftig räkning sedan. ;) Men efter 23 nätter på en madrass på golvet, är det höjden av lyx...
Svar
10
· Visningar
1 133
Senast: Monimaker
·
Äldre Hur brukar ni boka solresor utomlands? Hittar ni egna flyg/ hotell eller åker ni "organiserat"? För/ nackdelar?
Svar
17
· Visningar
963
Senast: LittleJohn
·
Äldre Någon som har en sån eller har erfarenhet? Letar efter ny bil och funderar på en sån istället för en bättre begagnad som i sig är en...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: Pigalle
·
Samhälle Österrike planerar att återinföra gränskontroller och stoppa papperslösa som kommer genon Brenner. I Frankrike börjar man diskutera hur... 2
Svar
21
· Visningar
2 358
Senast: Korven
·
Tjatter Idag köpte jag mig en trisslott! Den ska jag skrapa om en pytteliten stund! Vad blir första beloppet tro?! :nailbiting: Spänningen är... 9 10 11
Svar
219
· Visningar
7 639
Senast: Plantan
·
Kropp & Själ Hej! Jag har mått illa i ungefär 2 månader nu. Jag mår illa efter maten och undrar om någon vet vad detta är. Min bror säger att det är...
Svar
19
· Visningar
4 833
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här tiden på året roar jag mig, som vanligt, med att försöka hitta nåt jobb inför hösten. Gör jag det kommer jag lägga studierna på...
Svar
3
· Visningar
576
Senast: Paddington
·
  • Låst
Tjatter Nu är det landslagsläger! Äntligen ska det bli klart vilka som representerar Sverige vid EM i fälttävlan. Ett antal kandidater är... 39 40 41
Svar
817
· Visningar
23 187
Senast: Paddington
·
Äldre Behöver lite hjälp med att bestämma vilken färg på moppehjälm jag ska ha, har en hel blå moppe med lite lila ton i sig och har ingen...
Svar
3
· Visningar
449
Senast: Alos
·
Äldre Sonen (8 år) och jag packar bilen och far de 50 milen ner till Malmö på tisdag nästa vecka. Vi har bokat hotell vid Stora torget och...
Svar
16
· Visningar
1 016
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Brukar borrelia-utslag klia? Om det hunnit växa sig lite större...
Svar
15
· Visningar
1 505
Senast: ameo
·
Äldre Vi har med ett minimum av framförhållning skaffat oss en liten segelbåt. Jag har seglat en del men det var flera år sen sist. Så vad ska... 2
Svar
23
· Visningar
999
Senast: Pudlan
·
Äldre Jag ska åka till Island ett par dagar i sommar och har "en dag över". Skulle helst ägna den dagen åt en kortare vandring, men behöver...
Svar
4
· Visningar
493
Senast: Stinaelin
·
R
Tjatter Eftersom Buke vet allt, är inovativt, humoristiskt och alltid har rätt så ska ni få hjälpa mig att lösa ett mysterium :sneaky: Vi bor... 38 39 40
Svar
799
· Visningar
75 570
Senast: hastflicka
·
Svar
0
· Visningar
479
Senast: Habina
·
Äldre Ja, ni vet det där med greatest country on earth och så vidare - som icke-amerikan känns det som en så märklig tanke. Jag kan förstå att... 2
Svar
39
· Visningar
2 556
Senast: hastflicka
·
Äldre I thailand serveras det ofta en sås till rätter som bl. a. stekt ris. Den brukar vara rätt rejält stark och ser ut som om den är baserad...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: skerper
·
Äldre När ska man shoppa sommarkläder och vinterkläder? Nu när jag tycker det är lagom att köpa sommarkläder tänkte ett par nya shorts o nån...
Svar
13
· Visningar
853
Senast: AnnDerry
·
Skola & Jobb Jag ska citera ur en bok, men har ingen aning om hur jag ska göra i detta fallet. Det är en skönlitterär bok i tre delar: förord av en...
Svar
2
· Visningar
509
Senast: MiaMia
·
Äldre Hur gör folk för att få så låga bolåneräntor? När jag tog mitt bolån så kände pappa en på banken som fixade Swedbanks rörliga ränta och...
Svar
12
· Visningar
1 501
Senast: Raderad medlem 19815
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka