Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden, moderator får gärna flytta den om det är fel! Vi ska ha namngivningscermoni för vår...
Svar
6
· Visningar
786
Senast: Blueberry
·
Äldre Jag har aldrig varit speciellt intresserad av växter, inte tänkt på dem, de har bara funnits. Senaste åren har jag dock tyckt det varit...
Svar
9
· Visningar
622
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Det senaste året har jag varit väldigt frusen av mig och det har hänt att jag vaknar mitt i natten och fryser trots varmt i sovrummet... 2
Svar
39
· Visningar
13 418
Kropp & Själ Jag misstänker att det är många här på forumet som äter p-piller, och Google ger mig inte så mycket svar. Jag beställde precis neovletta... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 034
Senast: Gnist
·
Äldre Jag börjar alltid bakifrån o går framåt. Vet inte varför. Kan verkligen inte börja bläddra framifrån. Har det med att göra om man är...
Svar
12
· Visningar
1 274
Senast: purity_666
·
Äldre Nu vill jag ha tips på smultronställen i Falköping - Hjo med omnejd. Allt från loppisar till caféer eller kanske en gårdsbutik eller...
Svar
9
· Visningar
869
Senast: Luff
·
Äldre Hej, vecka 32 ska jag och pojkvännen ut och bila runt i Sverige igen! Vi sover i bilen och förra året var det mysigt även om vädret var...
Svar
18
· Visningar
864
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Jag tänker framför allt på knäna. Jag sitter ofta så när jag jobbar (framför datorn) för att jag tycker det är skönt. Min chef brukar...
Svar
15
· Visningar
12 165
Skola & Jobb Jag undrar om någon här kanske kan komma med tips på vad för jobb det är jag egentligen vill ha. Jag är en sån som bara blivit kvar på... 2
Svar
37
· Visningar
2 288
Senast: Lejanna
·
Äldre Har fått frågan att vara bröllopsfotograf åt syrrans kompis i slutet av augusti. En stor ära att de gillar mina bilder och att de litar...
Svar
2
· Visningar
567
Senast: AraSlei
·
Äldre Jag skulle faktiskt inte ens vilja kalla mig feminist direkt - jag är för jämnställdhet men så långt från somliga feminister och deras... 38 39 40
Svar
790
· Visningar
33 085
Senast: mandalaki
·
Äldre Var hos läkaren häromdagen och fick amitriptylin utskrivet. Jag är diagnostiserad med diskbråck som jag lider rätt mycket av, mycket... 2
Svar
22
· Visningar
18 847
Senast: Poisonous
·
Äldre Jag ska flyga till Visby imorgon och håller på att packa. Kommer att resa med endast handbagage och då kommer vi till det där med...
Svar
5
· Visningar
719
Äldre Hesa Fredrik ljöd just över Stockholm. Troligtvis något tekniskt fel, men fortfarande lite obehagligt. Vad gör man egentligen om det är... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 088
Senast: Rosett
·
Samhälle http://nordic.businessinsider.com/what-nasa-do-with-us-military-budget-2017-7?r=US&IR=T Kolla klippet i länken ovan. What if. Den...
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: Sporthorse
·
Samhälle I samband med nyheterna om falsklarmet hesa fredrik i Stockholm så sa en myndighetsperson med självklarhet att folk borde ringt 113 13... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
7 106
Senast: bollen__
·
Tjatter Eftersom vad sjutton heter du-tråden spårade ur lite kanske (ja, okej den gjorde det) så började jag fundera på vilka andra trådar som...
Svar
16
· Visningar
980
Senast: clusia
·
Svar
2 002
· Visningar
153 647
Senast: LenaH
·
Skola & Jobb Jag har introduktionsdag på nytt sommarjobb imorgon och insåg precis att min planerade resväg till jobbet inte fungerar då pendeltågen...
Svar
15
· Visningar
863
Senast: mamman
·
Äldre Jag har retat upp en hel, eller åtminstone en halv, Face-book-grupp. Det är en loppis-sida där någon ville sälja en "gravid klänning"... 14 15 16
Svar
305
· Visningar
14 949

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka