Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Igår var jag och sambon och mätte nya lägenheten vi köpt, tyvärr blev jag lite besviken. Vardagsrummet var mycket mindre än vad jag... 2
Svar
30
· Visningar
7 922
Kropp & Själ Erkänner. Jag börjar bli bitter :meh: Mitt ena (främst) knä har strulat hela våren och min sjukgymnast konstaterade på symptom o... 2
Svar
35
· Visningar
2 528
Senast: Pudlan
·
Äldre Tog ett stort glas vatten, drack flera klunkar innan jag tittade ned i glaset och ser att det är en del svarta partiklar där... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 988
Senast: Pudlan
·
Äldre Hur kommer det sig att det finns så få giftiga eller överhuvudtaget extrema djur här uppe i norr om man jämför med tex södra halvklotet...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: MiaMia
·
Äldre Nu hade jag tur. Igen. Var och tittade på Jousting (?) i min hemstad som är en större stad i finland och hade parkerat på en gata nära...
Svar
16
· Visningar
1 012
Senast: coolia
·
Äldre Första avsnittet av nya säsongen av Game of Thrones inatt. My body is so ready. Avundas @hastflicka som är i rätt tidszon. :bump:
Svar
2
· Visningar
319
Äldre Jag har hamnat på sjukhus (inom psykiatrin) och har extremt mycket dötid och inget att göra. Inga korsordstidningar, inga pennor, inget... 2
Svar
31
· Visningar
2 042
Senast: åke
·
Äldre Igår köpte jag rågbröd med bäst före i september. Mjukt bröd brukar ju bara hålla nån vecka så jag undrar varför detta är så hållbart... 2
Svar
30
· Visningar
5 195
Senast: Ramona
·
Hemmet En snygg och stadig duschkabin som inte känns racklig och billig, finns det? Vi måste tyvärr ha en duschkabin i vårat hus :( 2
Svar
20
· Visningar
2 321
Senast: Jeffery
·
IT & mobiler Hur är kan det komma sig att andra än mina vänner kan läsa inlägg på min fb? Jag har haft inställningen anpassad. Jag vill verkligen...
Svar
4
· Visningar
807
Senast: Wingates
·
Fritid Jag undrar om det är någon här som ägnar sig åt art journaling? Jag tycker att det verkar vara en jätterolig form av kravlöst...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: monster1
·
Äldre Jag har fått lite av en drömtjänst vilken innebär att jag den närmsta tiden kommer jobba halva veckor på sjukhuset i Uddevalla och halva... 2
Svar
30
· Visningar
1 704
Samhälle Jag har en bekant som precis fått uppehållstillstånd, hon kommer från Armenien med sin 10- åriga dotter. Nu har hon fått en... 2
Svar
35
· Visningar
3 814
Senast: tara
·
Tjatter Jag är inte superaktiv på buke längre. Förr i världen var jag här inne varje dag och läste och skrev hej vilt. Nu är det lite periodvis... 9 10 11
Svar
207
· Visningar
13 985
Senast: Iamia
·
Fritid Behöver hjälp med min balkong! :) Kommer nog inte ta tag i den förrän nästa sommar dock, men är ju bra att samla på sig idéer! Den ser...
Svar
5
· Visningar
930
Senast: hvala
·
Kropp & Själ Min läkare, eller AT-läkaren på VC som jag var hos i våras och som sen sett till att jag fått göra en massa test (allergi och astma) för...
Svar
3
· Visningar
945
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Är nu inne på min 4:e dag med hög feber, tar ungefär 4 brusalvedon 500 mg per dag. Nu har jag slängt pappret som fanns på burken, men... 2 3
Svar
40
· Visningar
8 999
Senast: Lipperta
·
Kropp & Själ Ännu en tråd om mina artriter :p Men min fråga är, är det någon som har hört talas om eller kanske rent av har själv, psoriasisartrit...
Svar
18
· Visningar
1 415
Kropp & Själ I onsdags domnade min högerarm bort. Det stickte så som om den somnade men det släppte inte, det gick ner I handen och lillfingret och...
Svar
2
· Visningar
511
Senast: CillaW
·
Skola & Jobb Hallå! Jag har pluggat grundlärarprogrammet i dalarna i ett år, kom nu in i örebro och ska ansöka om att tillgodoräkna mig poängen jag...
Svar
0
· Visningar
391
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31
  • Tuggbensfavoriter