Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Ja, vad handlar sopstrejken i Stockholm om? Vad jag förstått så vill arbetsgivaren dels skapa ett system för att sprida kunskapen om... 11 12 13
Svar
257
· Visningar
16 424
Äldre Det kom ett brev om att jag kan för en viss summa (inte låg) förlänga försäkringen på min bil som går ut nu (iofs nog försent för jag...
Svar
2
· Visningar
314
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Min konstiga kropp reagerar med stark smärta så fort jag ska göra något tråkigt. Det är ju helt klart ett hjärnspöke men det är förbenat...
Svar
5
· Visningar
599
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Mitt i semestertider så har jag tappat vad jag förmodar är en lagning (vet inte säkert) på den 5e tanden framifrån i överkäken. Biten...
Svar
5
· Visningar
3 074
Tjatter Låt säga att du har två val, du kan välja ett jobb du trivs riktigt bra med, men där tjänar du dåligt, eller så kan du jobba på en... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 591
Senast: Ray
·
Äldre Vi är i Gävle och vill hitta någonstans att äta i morgon. Vad rekommenderar ni? Har noll koll på vilka ställen som är bra nu för tiden
Svar
11
· Visningar
843
Senast: Mirre
·
Äldre Läser att det kanske blir förbjudet med dieselbilar i Sthlms innerstad inom några år och funderar på vad det finns för bra alternativ... 2
Svar
21
· Visningar
4 148
Senast: MissFideli
·
Äldre Det drar ihop sig för min medelhavskryssning med familjen, och eftersom det är äckligt dyrt med de utflykter man köper via båten så ber...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: Ninnurur
·
Tjatter Jag är uttråkad nog för att göra en tråd i ämnet! Finns det fler än jag som för tillfället lever på sjukhusmat? Eller har ni god insyn i... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 256
Senast: Marvin
·
Skola & Jobb Kanske lite (väldigt?) dum fråga, men jag får inte tag på lönekontoret just nu så slänger upp frågan här under tiden :p fick min...
Svar
1
· Visningar
439
Senast: millen
·
Svar
11
· Visningar
613
Senast: Soffan74
·
Samhälle Jag såg för ett tag sen i en grupp på facebook att någon skrivit en tråd där hen sökte kvinnor som sysslade med sånt som var manligt... 36 37 38
Svar
749
· Visningar
41 765
Senast: Badger
·
Samhälle Jag gillar inte den utveckling jag ser i samhället runt omkring mig, vill inte att mina barn växer upp i det här och är trött på att gå... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 459
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Hej, Jag skall skriva min thesis och hittar inga användbara böcker i bibliotek, och jag är urusel på att söka online. Har någon tips...
Svar
3
· Visningar
540
Senast: Petruska
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Jag tycker utbudet av choklad i butikerna är ganska ensidig och tänkte fråga allvetande Buke om vilken choklad som är bäst för att se om... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
8 912
Senast: mandalaki
·
Fritid Jag och sambon hämtade vår "nya" bil idag. Den är arvegods så lämna tillbaka eller klaga är inte aktuellt. Bilen har precis servats och... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 240
Senast: Snurrfian
·
Äldre Hej vill då inte skryta men jag känner en kändis många kanske inte vet vem han är men de flesta kanske har sett honom i samtidigt i... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
18 769
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Förlåt för mina en miljon trådstarter :o Men jag har en fundering och vill veta lite mer innan jag ger mig in i en diskussion med...
Svar
13
· Visningar
4 574
Äldre Jag håller på att bli tokig, jag ska åka till England och försöker köpa biljetter till olika ställen men det går inte. Jag har ö i både...
Svar
19
· Visningar
1 751
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Det är dags igen... :banana: Buketräff Svärdsjö 2017 den 8 juli :up: Jag har helt sonika bestämt ett datum eftersom flera av min helger... 59 60 61
Svar
1 210
· Visningar
68 557
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31
  • Tuggbensfavoriter