Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aaaahhh, är det därför folk ser så knasiga ut när jag öppnar i handduk här i 08-länet? :OHade han inte vant sig vid norrlänningar?
Snacka om att vara storstadsfixerad Hand å panna.Min faster är så pass känd att hon blivit omnämnd i någon annan tråd här. Men för utom det bor jag i Sthlm så var och varannan är ju kändis på något sätt här...
Undrar om det räknas att min ingifta moster är kompis med Pia Sundhage?
Fast om man ser till de kändisar som skrivits om är (eller var) många kända på olika sätt. Eller gifta/släkt osv med någon kändis. Så det är ingen grej här...Snacka om att vara storstadsfixerad Hand å panna.
Det bor sisådär en miljon i Stockholm. Andelen "kändisar" är inte större. De är bara tätare packade liksom.
Varför skulle det vara någon skillnad mellan stad och land?Fast om man ser till de kändisar som skrivits om är (eller var) många kända på olika sätt. Eller gifta/släkt osv med någon kändis. Så det är ingen grej här...
kändis som kändis, eller?Jag träffar i mitt jobb många av de vi läser om i tidningarna. Dock inte i särskilt positiva ordalag ...
Snacka om att vara storstadsfixerad Hand å panna.
Det bor sisådär en miljon i Stockholm. Andelen "kändisar" är inte större. De är bara tätare packade liksom.
Sant.Fast jag är nog benägen att tro att andelen kändisar är högre även utslaget på befolkningen. Detta av den enkla anledningen att många som vi ser som kändisar har sina jobb i Sthlm och att det är smidigt att ta sig internationellt där ifrån, jämfört med Byhåla. Fadren till min onge är ju som sagt inom showbiz och han KAN inte jobba i någon annan stad i Sverige, skulle han flytta blir det London eller LA. För det är till Sthlm alla kändisar kommer som de ska skriva låtar till/med. Däremot skulle jag inte säga att det är var o varannan.
Det var verkligen inte min mening. Det är mer att det verkar vara mkt folk i Sthlm som ser sig som kända. Det är lite intressant, på något sätt.Sant.
Jag blev väl lite uppbragt där, för jag anade - kanske helt felaktigt - en viss syn på områdena utanför storstäderna som "provinsiella"..
Jag har pratat med henne när jag var typ 12 år. Hade ingen aning om vem hon var, jag var där för att träna för Helena PerssonJag har pratat telefon med Agneta Fältskog
Jag har pratat med henne när jag var typ 12 år. Hade ingen aning om vem hon var, jag var där för att träna för Helena Persson
Någon har visst klätt upp honom.kändis som kändis, eller?
Angående GW. Han pratade tydligen på Nyhetsmorgon för några dagar sedan