Inte alla som känenr en kändis.

Vi har en del kändisfamiljer i stallet. Jag blir lite fjortis när jag träffar på Per Lernström ska erkännas. Hans fru är världens goaste!

Vi har en del kändisfamiljer i stallet. Jag blir lite fjortis när jag träffar på Per Lernström ska erkännas. Hans fru är världens goaste!

Stall ja, min fd medryttarhäst stod i stall där Helena Bergström höll till ett tag. Kändes mycket underligt för min del eftersom jag var rätt ung då och ville vara noga med att inte få henne att känna sig obekväm så när man VERKLIGEN anstränger sig för att bete sig normalt, då beter man sig säkert hur skumt som helst :o:D

Ulf Lundell ville ha med mig upp på sitt hotellrum för att "måla av mig naken". Jag var 17 år, han var väl runt 45 då....stupfull.
Jag avböjde :wtf:

Samma sommar serverade jag flera ggr Lars-Erik Berenett och Björn Gedda. De kom i sällskap. B Gedda hade sommarstuga i närheten och L-E Berenett var gäst hos honom. Båda var mycket trevliga.
Har även serverat Lotta Engberg som även hon var mycket trevlig :)

Kan bara kontra med Sandra Dahlberg, om hon nu är en kändis?
Hon kommer ju härifrån, och gör mycket reklam för vår by.
När hon var tillsammans med Jimmy öppnade jag ytterdörren iklädd bara handduk, när han ville låna verktyg av oss.
Han såg väldans förskräckt ut. :angel:

* Jenny *

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 038
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 994
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 394
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama