Inte alla som känenr en kändis.

Har haft svin från henne med :p Aldrig sett henne glad tror jag. Men det kommer kanske med yrket :p Minns att hon varit med i det där SVT(?) med GW en gång för länge sen och när den senaste skandalen kom så blev hon inbjuden igen men hon tvärvägrade :p
Hon kan vara lite speciell men jag gillar henne :)Hon är mycket kunnig och förklarar på ett pedagogiskt sätt, men är hon stressad så är hon inte så pratglad (vem är det liksom?). Hon har lärt mig jättemycket. Hennes polisjobb är jag inte mycket insatt i

Jag känner igen folk, att de ser bekanta ut, och hälsar glatt om jag möter dem på stan. Men att det är en kändis kommer jag aldrig på.:rofl: Jag hälsade glatt på en kille som såg otroligt välbekant ut. Syrran väser: - varför hejar du på Patrik Sjöberg för? :o:rofl:
Jag är urusel på att komma på varför jag känner igen folk. Per Mårts handlar ofta i samma butik som mig, han börjar nog tro att vi känner varandra, han har nu börjat hälsa han också.:o:rofl:

Haha jag älskar det här inlägget, trodde jag var ensam om detta! När jag var nyinflyttad i Stockholm från att ha bott i en mindre ort under uppväxten hände det där mig flera gånger. Ena gången träffade jag en som såg bekant ut på tunnelbanan och tog för givet att vi gått i samma skola eller nåt sånt. Det visade sig vara Robinson-Robban, vid den tiden ganska ökänd.. :angel:

J

Även idag får jag friends requests från musiker ute i världen. Ibland okejar jag. Ibland inte. Jag känner mig som Gud vid dessa tillfällen.

Lägger till att jag skaffat mig skivor med detta för mig mycket utkantsmässiga band, eftersom jag i min ungdom satte upp olika livsmål. Ett av dem var att ha gjort en skiva med mitt namn på. Det är inte riktigt samma sak, men lite fair enough.

Underbart ju :D:D

Men jag är inte ett dugg känd, inte en kotte känner igen mig! Mulle däremot.......

Jag funderade under lång tid på om du var du eller en användare som snott ditt namn eller kanske en användare som bara råkade ha samma namn. Det tog lång tid innan jag vågade tro att du var du. Ställer mig i starstruck-kön, dels för Mulle men mycket för alla fantastiskt tecknade serier som satte sig i hjärtat under uppväxten. :heart

Jag äger Lasse Berghagens gamla skärbräda. :cool:
Slå det om ni kan!

Min mamma blev uppbjuden på dans av Lasse Berghagen i tidernas begynnelse. Pappa var fortfarande sotis 30 år senare och grymtade om "den smilfinken" när Lasse var på tv :D
Skärbrädehistorien känns ju värd att höra mer om btw??

Nä, den gubben ser ju inte ut som den berömdhet i dansbandsvärlden som han är.
Haha, jag ser hur han i sin sletna t-shirt står och pekar på en affisch och säger: -Men du ser väl att det är jag!

Fast han ser ju speciell ut, med kulmagen, hatt och cowboyboots ;)

Inte så många jag känner, men träffat.
Jag har träffat en drös musiker/artister iom att jag varit sambo länge med en låtskrivare. Lite speciellt när de var hemma hos oss och jobbade får man lov att säga, inte för att jag var starstruck (flera var inte så stora då även om några blev det sedan, bla en av världens största artister just nu) men det kändes lite underligt när man kanske somnat på soffan och vaknade av att sångaren X stod och försökte hälsa. Träffat många av idol-vinnarna, EMD och andra svenska artister i den genren som var lite poppis då.

Jag hade gärna träffat Max Martin, då hade jag blivit lite starstruck för han har skrivit så många av låtarna jag älskat under uppväxten. Och så har jag träffat några av killarna i BSB (googla dem, barn!) och där fick jag verkligen för första o hittills enda gången i mitt liv bekämpa tolvåringen i mig som ville ropa I LOVE YOU BRIAAAAAN! :o
:D

Sen drömmer jag om att få prata musik med Springsteen. Det hade varit stort för mig. O just ja jag har haft Chippen (fotboll) i min bar men det fattade inte jag innan han hade gått och övrig personal kom och upplyste mig.

Hon kan vara lite speciell men jag gillar henne :)Hon är mycket kunnig och förklarar på ett pedagogiskt sätt, men är hon stressad så är hon inte så pratglad (vem är det liksom?). Hon har lärt mig jättemycket. Hennes polisjobb är jag inte mycket insatt i
Introducerade henne till sitt senaste djurslag, fast då bad hon mig ta djuret och försvinna ur hennes åsyn :p För de var äckliga. Kanske för att de var utan stamtavla, vad vet jag :up:

Han pratade massor med mig om schampo. Sen bara knatade han på, å jag kände mig bortjiddrad och sa med barsk röst "du har ju inget armband!"

Tur jag hade kollegor som visste bättre ;)

Jag gjorde tvärtom. Jag meddelade glatt mina kollegor som kom förbi sceningången som jag stod vid under en BAO-konsert att jag släppt in en person utan pass. De såg en smula förfärade ut innan jag förklarade "Men jag vet i alla fall vad han heter, han kom fram och skakade hand och presenterade sig som "Benny..." :D

Jag gjorde tvärtom. Jag meddelade glatt mina kollegor som kom förbi sceningången som jag stod vid under en BAO-konsert att jag släppt in en person utan pass. De såg en smula förfärade ut innan jag förklarade "Men jag vet i alla fall vad han heter, han kom fram och skakade hand och presenterade sig som "Benny..." :D
:rofl:

Inte så många jag känner, men träffat.
Jag har träffat en drös musiker/artister iom att jag varit sambo länge med en låtskrivare. Lite speciellt när de var hemma hos oss och jobbade får man lov att säga, inte för att jag var starstruck (flera var inte så stora då även om några blev det sedan, bla en av världens största artister just nu) men det kändes lite underligt när man kanske somnat på soffan och vaknade av att sångaren X stod och försökte hälsa. Träffat många av idol-vinnarna, EMD och andra svenska artister i den genren som var lite poppis då.

Jag hade gärna träffat Max Martin, då hade jag blivit lite starstruck för han har skrivit så många av låtarna jag älskat under uppväxten. Och så har jag träffat några av killarna i BSB (googla dem, barn!) och där fick jag verkligen för första o hittills enda gången i mitt liv bekämpa tolvåringen i mig som ville ropa I LOVE YOU BRIAAAAAN! :o
:D

Sen drömmer jag om att få prata musik med Springsteen. Det hade varit stort för mig. O just ja jag har haft Chippen (fotboll) i min bar men det fattade inte jag innan han hade gått och övrig personal kom och upplyste mig.

Ok, det där var orättvist! Jag älskade bsb som tonåring och av någon anledning var det AJ jag skulle gifta mig med. :wtf: :o

Jag är ansiktsblind och känner inte alltid igen folk jag "borde" känna igen. Exempelvis sprang jag ihop med en liten späd kvinna i hörnet Östermalmstorg - Grev Turegatan. "Sorry" sa hon - fast det var nog snarast mitt fel - och det tog åtskilliga minuter att räkna ut att det var prinsessan Lilian.

Kom på att Prins Daniel kommer i från by Ockelbo så brukar se honom i bland i byn om han är här det är trevligt att ha lite kungliga här.

Åååh, jag glömde ju den störste: Khemosabi ox !!!!!

Under en resa i Florida tillsammans med den dåvarande Min Häst-redaktören Catharina Hansson, lyckades vi få en alldeles egen personlig träff med den gamle US National Champion Arabhingsten Khemosabi. . Det var ett magiskt ögonblick när de tog ut honom från stallet bara för vår skull!
-He doesn' t have a mean bone in his body! sa hans ägare. Han var verkligen Den Störste! Jag tycks minnas att jag knappt kunde stå på benen! Där kan vi snacka Starstruck!

R.I.P. fine fine Khemosabi! :heart The one and only!

PS. Detta var LÄNGEsedan, säkert minst 30 år sedan. Då fanns inga mobiltelefoner. Annars hade där varit läge för en selfie utan dess like... DS.

Åååh, jag glömde ju den störste: Khemosabi ox !!!!!

Under en resa i Florida tillsammans med den dåvarande Min Häst-redaktören Catharina Hansson, lyckades vi få en alldeles egen personlig träff med den gamle US National Champion Arabhingsten Khemosabi. . Det var ett magiskt ögonblick när de tog ut honom från stallet bara för vår skull!
-He doesn´t have a mean bone in his body! sa hans ägare. Han var verkligen Den Störste! Jag tycks minnas att jag knappt kunde stå på benen! Där kan vi snacka Starstruck!

R.I.P. fine fine Khemosabi! :heart The one and only!

Åh :love: Khemo var fantastisk :heart

Edit:
Khemosabi3eAmerigo-vi.jpg

Han hade ett enormt bra temperament som ofta gick i arv.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 038
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 994
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 394
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama