Inte så många jag känner, men träffat.
Jag har träffat en drös musiker/artister iom att jag varit sambo länge med en låtskrivare. Lite speciellt när de var hemma hos oss och jobbade får man lov att säga, inte för att jag var starstruck (flera var inte så stora då även om några blev det sedan, bla en av världens största artister just nu) men det kändes lite underligt när man kanske somnat på soffan och vaknade av att sångaren X stod och försökte hälsa. Träffat många av idol-vinnarna, EMD och andra svenska artister i den genren som var lite poppis då.
Jag hade gärna träffat Max Martin, då hade jag blivit lite starstruck för han har skrivit så många av låtarna jag älskat under uppväxten. Och så har jag träffat några av killarna i BSB (googla dem, barn!) och där fick jag verkligen för första o hittills enda gången i mitt liv bekämpa tolvåringen i mig som ville ropa I LOVE YOU BRIAAAAAN!
Sen drömmer jag om att få prata musik med Springsteen. Det hade varit stort för mig. O just ja jag har haft Chippen (fotboll) i min bar men det fattade inte jag innan han hade gått och övrig personal kom och upplyste mig.