Inte alla som känenr en kändis.

Jag blir typ alltid starstruck, även av mer udda varianter. Förra veckan tex var jag på anläggningen där de brukar spela in Budweisers reklamfilmer med Clydesdales. Det gjorde mig starstruck. :laugh:

Granne med anläggningen bor Jamie Foxx, så jag såg delar av hans ägor. Också starstruck. :o

Kände Kathy Joosten som bland annat spelade mrs McCluskey i DW. Blev starstruck när jag tex fick hålla hennes Emmystatyetter. Sen blev jag nästan lite starstruck igen när jag förra veckan fick träffa hennes häst igen som hon lämnade efter sig och som inte längre är en ranglig liten unghäst.
Åhh Budweiserreklamen. Det hade jag också gått igång på.

Jag kom på en udda hästkändis. Nils-Erik Sundblad. Han var en idealist utan dess like. Han ägde under en period 50-talet lipizzaners varav flera som satt stora avtryck i aveln både i Norge och Sverige. Han hade också en samling av Rolls-Royce som ett tag var unik i världen. Jag jobbade hos honom i några år.
Att få lära känna en så märklig man som hade en drivkraft jag inte kunde begripa mig på var en erfarenhet som jag bär med mig.
Är man tillräckligt envis kan man få det mesta - men också förlora det
.
Vi hade en del heta diskussioner kan jag säga men stor respekt fanns också mellan oss. Jag hade hans förtroende vad gällde hans hästar och det kunde inte många säga.

Hehe, apropå tvättstuga. Jag jobbade på nattklubb, var i tjugoårsålder och hade glömt min tvätt i maskinen, sov... Kommer ner och då hänger alla mina underkläder såsom trosor och bh:ar fint upphängd i torkskåpet. Det kändes lite pinsamt och medans jag var där kommer den som hängt upp tvätten och det var jämngamla Kim Sulocki :o
:D:D

Jag har inget att skryta med. Har träffat några popstjärnor som ett tidigare fan, bett om Di Levas autograf då han bodde nära mig. Hmm, är väl det! Ja, kanske att min mans kusin producerat bl.a. Six Feet Under men han är ju inte känd i sig. Jag var mycket mer besatt vid kändisar som ung, köade någon gång utanför hotell för att träffa idolerna.

Klasse Möllberg handlar i vår butik ibland - ska försöka att tala om för honom att jag ÄLSKAR Banarne nästa gång. Men risken för att bli starstruck är stor...

Jag har stoppat Olle Jönsson från att komma in på sin egen spelning. Inte riktigt min musiksmak så hur skulle jag kunna känna igen honom :D
Nä, den gubben ser ju inte ut som den berömdhet i dansbandsvärlden som han är.
Haha, jag ser hur han i sin sletna t-shirt står och pekar på en affisch och säger: -Men du ser väl att det är jag!

Nä, den gubben ser ju inte ut som den berömdhet i dansbandsvärlden som han är.
Haha, jag ser hur han i sin sletna t-shirt står och pekar på en affisch och säger: -Men du ser väl att det är jag!

Han pratade massor med mig om schampo. Sen bara knatade han på, å jag kände mig bortjiddrad och sa med barsk röst "du har ju inget armband!"

Tur jag hade kollegor som visste bättre ;)

Två av mina marsvin kommer från en polis som är ganska (ö)känd. För mig var hon bara som vilken marsvinsuppfödare som helst till jag såg att en på Flashback hade henne som profilbild O_o Då fick jag ju kolla upp vem hon var. För mig är hon fortfarande samma människa och jag är mycket nöjd med mina små marsvin. Den ena har chans att bli Sveriges första med tre multititlar. Sedan äger jag många kändisar om man rör sig i marsvinsvärlden :D fast jag tror inte att det räknas riktigt :rofl:
Har haft svin från henne med :p Aldrig sett henne glad tror jag. Men det kommer kanske med yrket :p Minns att hon varit med i det där SVT(?) med GW en gång för länge sen och när den senaste skandalen kom så blev hon inbjuden igen men hon tvärvägrade :p

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 040
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 994
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 394
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama