Inte alla som känenr en kändis.

I fredags var jag på Monkey World, typ en dröm som gick i uppfyllelse efter att mer eller mindre slaviskt ha följt programmet Monkey Business på animal planet för en miljon år sedan.

Blev rörd av att se välmående djur som fortfarande hänger i.

Blev sjukt starstruck när underbare djurgårdaren och kämpen Jeremy stegar förbi genom parken. :love:

I fredags var jag på Monkey World, typ en dröm som gick i uppfyllelse efter att mer eller mindre slaviskt ha följt programmet Monkey Business på animal planet för en miljon år sedan.

Blev rörd av att se välmående djur som fortfarande hänger i.

Blev sjukt starstruck när underbare djurgårdaren och kämpen Jeremy stegar förbi genom parken. :love:
Åh dit skulle jag också vilja åka, jag har varit lite rädd att de visade upp en bättre bild än vad det faktiskt är men så är det alltså inte? Jag till och med fällde en tår när Jim gick bort. :cry:

Åh dit skulle jag också vilja åka, jag har varit lite rädd att de visade upp en bättre bild än vad det faktiskt är men så är det alltså inte? Jag till och med fällde en tår när Jim gick bort. :cry:

Inomhusanläggningarna man ser är inte mycket att hänga i granen, men tror sällan djuren är instängda och då är det aschill som det är. Sen var några gibbonanläggningar tråkiga i förhållande till resten men inte i förhållande till i allmänhet. I övrigt var det bättre än på tv! Helt otroliga anläggningar!!! :love:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 035
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 994
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 394
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama