Gick i samma klass som en skådespelare som varit med i några större produktioner Han i sin tur var ytligt bekant med Mikael Persbrandt... Fast de hade typ rykt ihop för att han inte satte Mikael på den piedestal som han är van att sitta på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade min häst i samma stall som en av fjordingtvillingarna.Den om fjordingen som fick tvillingar? Eller vilken serie då??
Ja, jag blev starstruck när @Lena Furberg ringde mig för att diskutera ett manus. Fast då var jag iofs typ 16 år och hade mer idoler än nu.
Den om fjordingen som fick tvillingar? Eller vilken serie då??
Läskigt, Akke är den esportare som min vän är vän med!Är "vän"/bekant med Akke, och nära vän med Pablo. Är även bra vän med Drayich och Blewd. Har träffat Get_Right ett par gånger via gemensamma vänner och snackat med typ hela gamla NiP, druckit öl med nästan hela original Alliance och festat med nästan hela nuvarande. Snackat skit med Heaton några gånger med men han vet nog inte vem jag är sas.
Iom att jag känner folk i esportsvängen så blir det ju att man hänger med "kändisarna" på DH och sådär.
Den om fjordingen som fick tvillingar? Eller vilken serie då??
Nej, det är inte samma. (Väl? Eller är jag helt ute och cyklar? )
Den Habina skriver om ovan handlar just om Habina, som får en hingtunge som heter...Hampus? (kanske? Kan minnas jättefel)
Medan tvillingarna (Katja och Katanja, eller liknande?) var två stoföl.
Har för mig att det var så, och att det är två olika serier. Himla bra båda två iaf!
Hehe, apropå tvättstuga. Jag jobbade på nattklubb, var i tjugoårsålder och hade glömt min tvätt i maskinen, sov... Kommer ner och då hänger alla mina underkläder såsom trosor och bh:ar fint upphängd i torkskåpet. Det kändes lite pinsamt och medans jag var där kommer den som hängt upp tvätten och det var jämngamla Kim SulockiDelade bakgård med Nina i Cardigans i Malmö. Har stått och kliat mig på rumpan i säckiga mjukisbyxor när jag var på väg till tvättstugan när våra ögon möttes. Kändes inte så flärdfullt.
Jag pluggade en period med Linux-uppfinnaren (en av dem).På "jag mötte Lassie"-temat kan jag lägga till att jag tror att jag varit på seglarläger och bott i samma stuga som Niklas Zennström (han som skapade Skype) en gång för mycket, mycket länge sedan.
Jag känner ett par esportkändisar och har träffat ännu fler via andra vänner, men det är ju kändisar som man bara känner till om man gillar esport.
Den enda fördelen är att man får se sina vänner på tv/streams ibland när man inte kan träffa dem
På det temat så var jag hyfsat väl bekant med skaparna av MySQL.Jag pluggade en period med Linux-uppfinnaren (en av dem).
ja det räknas verkligenJag har varit hemma hos David Jones, flera gånger. (mest känd som David Bowie) räknas det?
Vi drack öl.