Inte alla som känenr en kändis.

Jag blir heller aldrig starstruck. Det går inte i det jobbet jag hade. Men EN gång har jag frågat om autograf. Det var Muhammad Yunus. :up:

Käkat middag åtskilliga gånger med clownen Manne, "det här är en banaaaan". :o :o :p
Har man jobbat inom nöjesbranchen (jobbade på Parken Zoo i Eskilstuna i min ungdom) så träffar man allsköns galningar. :rofl:

Jobbat ihop med Anders Gernandt (där jag fick honom att säga "varsågod och riiiiv" :angel: :devil: på en laghoppning, jag är nog inte förlåten än av ryttaren). :laugh:

Jag har hängt med och känt många kändisar. Jag ser dom dock inte som kändisar. En kändis för mig skulle vara exempelvis Tom Cruise, Obama eller liknande. Helt enkelt en person man inte ens skulle komma nära ens om man tittade i kikare. Typ. Övriga kändisar är vanliga personer. ;)
Jag som rider reining umgås jämt med "eliten" inom min sport, både i Sverige och utomlands. Jag ser dom dock inte som annat än goa människor.

Nu är jag en person som knappt ens känner igen en kändis om jag så springer in i magen på dom. Vilket har hänt med Björn Skifs. Eller som den gången jag nästan klappade till Robinson-Jochen då han tog sig friheten att försöka dra ner mig i sitt knä. Ingen av gångerna fattade jag vem personen var förrän efteråt. :D:rofl:

Jag var på Arlanda en gång med dottern, när en expedit i en butik mycket uppjagad förklarade att Avicii precis gått förbi!!!!! -Vem? undrade jag. Da Vinci?

Jag hade mao ingen aning om vem denne kändis var (ja, det var några år sen...) så jag missade helt en stor upplevelse - tydligen.....

Jag gör exakt samma sak. Träffar så mycket folk i mitt arbete att min hjärna inte hinner sortera alla rätt :D. Martin Stenbeck träffade jag på jobbet utan att känna igen. Det tog knäcken på en del kollegor:laugh:.

När jag pluggade jobbade jag i en butik på Söder som sålde designerkläder. Iaf detta var perioden då Veronica Maggio var som störst. Jag spelar Maggio i butiken och hon kommer in. Jag tänker såklart inte på det utan säger typ hej hej. Hon kommer fram och säger lite skämtsamt typ "vad bra musik ni spelar". Jag bara "eller hur, det är Veronica Maggio!"

:rofl:

När man har stått i dörren på Fahionweek blir man ganska härdad. De som är chill och trevliga är det som "verkligen är något" medan de med attityd alltid är bloggare nr 57 ala "jaha du vet kanske inte vem jag är"?

En gång kom det fram nån modeassistent och gjorde en stor scen av att hon satt på rad 2. Jag bara "jag beklagar, vi kanske kan fråga Vogue Italien på raden framför dig om de kan flytta bak".

Det blev tyst sen ;)

När jag jobbade på söder för länge sen var det många kändisar som fick visa legitimation :o för man kände inte igen dom . Lite skämmigt men jag gjorde ju rätt. Den värsta som inte ville visa leg var en som senare blev justitieminister. Då stod jag på mig och han var skogstokig , jag kände ändå inte personen.:laugh:

Jag känner ett par esportkändisar och har träffat ännu fler via andra vänner, men det är ju kändisar som man bara känner till om man gillar esport.
Den enda fördelen är att man får se sina vänner på tv/streams ibland när man inte kan träffa dem :love:

Jag har jobbat flera år inom hotell & restaurang och då stött på en del.

Enda gången jag blev Starstruck så att säga var Stellan Skarsgård. Trodde de drev med mig när de frågade efter honom i receptionen och ja bara jomenvisst serru. Sätt dig här och vänta om du vill.
När han sen kommer ner och jag ska checka ut honom ja då var jag lite Wow Stellan :D

Fast en del strastruck grejer kan jag förstå. Såg denna och jag bara älskar den. De flesta människor är ju vettiga människor bara en massa kameror runt dem :D

Oj visste inte att denna skulle bli så poppis hehe.

Har även träffat flera som Nordman Etype Stefan sundström
såg timotiej förra året

Om man inte ska räkna med min mamma då hon är konstnär..

Jag är inte heller imponerad av GW :wtf:. Men jag blev starstruck när @Lena Furberg använde min idé till ett Mulle-manus :D

Annars känner familjen Danne Stråhed, vet dock inte om han räknas som kändis utanför Skånes gränser :p Har träffat fler halvkända personer men Danne är nog den som jag kommer på som även skulle veta vem jag är.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 040
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 994
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 394
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama