För länge sen köpte jag också nånting , men fattade först inte att det var samma person på BukeKan ju meddela att ha dig på fb och kunnat köpa ett av dina verk har gjort mig mest starstrucked. Ever.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För länge sen köpte jag också nånting , men fattade först inte att det var samma person på BukeKan ju meddela att ha dig på fb och kunnat köpa ett av dina verk har gjort mig mest starstrucked. Ever.
Skoja inte! Ohövlig var han med.Där snackar vi verkligen nära döden!
Hälsa från mig hon känner mig från nätet!Pamela Gay sitter precis bakom mig just nu!!!
Men jag är inte ett dugg känd, inte en kotte känner igen mig! Mulle däremot.......
För mig är du den ultimata kändisen .. Mulle liksom
Jag gör exakt samma sak. Träffar så mycket folk i mitt arbete att min hjärna inte hinner sortera alla rätt . Martin Stenbeck träffade jag på jobbet utan att känna igen. Det tog knäcken på en del kollegor.
Jag paxar en plats isfSka vi skaffa ett militärt 20-mannatält inför GW-spaningen med @tuaphua? Jag kan ev lägga vantarna på ett...
Hela Buke kommerJag paxar en plats isf
Haha, Det är nog rätt gw du tänker på han är nog en mycket udda person men det är ju gw!Vad är så speciellt med GW?? Jag satt bredvid honom i baren på Gothia ifjol och han såg mest sur och vresig ut. Eller tänker jag på fel GW.......?