Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Mina gamla ärr på båda knäna har blivit illröda och står uppåt mer än innan (vi snackar ärr som knappt varit synliga på 20 år). Det gör...
Svar
1
· Visningar
2 375
Senast: Teilani
·
Samhälle Googlade lite men hittade inget uppenbart. Men mycket möjligt att jag läst som en kratta ;) Polisen sätter upp avspärrningsband längs...
Svar
11
· Visningar
1 554
Senast: ameo
·
Äldre Någon som vet hur noga de är på längdkontroller på Liseberg? Funderar på att ta en tur dit med barnen, men yngsta är inte mer än 88-89...
Svar
19
· Visningar
3 545
Senast: Amha
·
Äldre när man pratar? Jag brukade alltid ha mobilen vid örat men nu har jag sett folk som håller mobilen framför munnen ungefär som en... 2
Svar
34
· Visningar
3 478
Senast: Similitude
·
Tjatter Självklart utgår vi från att allt levande i form av människor och husdjur har klarat sig oskadda. Vad skulle du egentligen sakna? Som i... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 533
Senast: Lickety
·
Kropp & Själ jag har en tatuering på skenbenet som jag inte är nöjd med. Jag kan inte bestämma mig om jag ska ta bort den eller tatuera över... det...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Jag vet inte om det finns andra möjligheter att "ge av sig själv", men att ta ställning till organdonation, att anmäla sig till... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 073
Senast: Alos
·
Kropp & Själ Hej Buke. Har funderat på att skriva den här tråden länge, och kanske borde jag också ha gjort det för längesen, men nu känner jag...
Svar
7
· Visningar
2 765
Senast: Valptass
·
Samhälle http://www.bbc.com/news/av/uk-40589164/andy-murray-corrects-journalist-s-casual-sexism
Svar
1
· Visningar
809
Kropp & Själ I november är det 10 (!!) år sedan jag fick munnen insparkad av en häst. Ni är många som följt mig under alla år och jag minns så väl...
Svar
16
· Visningar
1 353
Senast: Sonic76
·
Hemmet Jag hade tänkt måla mina köksluckor i sommar, det är bara det att man inte kan ta ner dem.... Det är den gamla femtiotalsmodellen med... 2
Svar
27
· Visningar
2 211
Senast: åke
·
  • Låst
Kropp & Själ För någon vecka sen fick jag skjuts hem av en snubbe och hans flickvän + hennes kompis, efter att ha varit på bröllop. Jag känner inte... 33 34 35
Svar
694
· Visningar
29 775
Senast: LenaH
·
Fritid Har börjat måla ett litet "pottskåp" som följde med vid husköpet. Användes då som nattduksbord, men jag använder skåpet i badrummet som...
Svar
7
· Visningar
5 839
Senast: hvala
·
Skola & Jobb :confused::nailbiting:Jag har ett sånt himla dilemma här. Jag har en del psykiska och fysiska sjukdomar som gjort att jag aldrig arbetat...
Svar
2
· Visningar
470
Senast: svea
·
Äldre ... någon som har den? De använder Telias nät så täckningen kommer att vara bra, men är där några hakar? Är kundservicen bra? De...
Svar
9
· Visningar
677
Senast: mandalaki
·
Tjatter Det blir ca 84 257 798 svenska kronor Alltså bara köpa saker vars första bokstav är samma som första bokstaven i ditt namn. Vad köper... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 754
Senast: Björk
·
Äldre Nästa vecka ska jag på begravning. Kläder är inga problem, har en svart knälång klänning och en passande kavaj. Men. Har brutit...
Svar
11
· Visningar
2 033
Senast: Karfitsa
·
Samhälle "Yttrandefriheten är en av demokratins grundpelare, men den bör aldrig användas för att försvara nazisters rätt att hota och skrämma... 2
Svar
31
· Visningar
3 735
Senast: Thaliaste
·
Fritid Photobucket har var jag förstår börjat ta betalt för att man ska kunna visa sina bilder därifrån på forum och liknande, nån som vet om... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 274
Senast: Targa
·
Trädgård & Växter Jag har sågat ner en krypen då det var hopplöst att hålla brännässlorna borta. Nu är planen att samplantera rosor och pion istället där...
Svar
16
· Visningar
3 385
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31