Jag håller så om jag har högtalarfunktionen på. Annars har jag som vanligt. Har aldrig högtalarfunktionen på bland folk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske för att respektera den personen i andra änden? Jag har inte blivit glad om den jag pratade med hade mig på högtalaren ute bland folk.En liten fundering;
Varför anses det egentligen som fel att prata i högtalare bland folk? Vad är det som är mer störande att höra en 2 vägskommunikation där den ena är i högtalare, än att höra två personer som har ett samtal face to face? Är det ljudbilden?
Jag vet ju vissa som t.o.m stör sig på att det pratas i mobil bland folk, men (oftast ) har de inget emot att två personer sitter och pratar?
Jag störs inte av det, men tänker på den i andra änden. Vet den om att det hen säger hörs helt öppet?
Kanske för att respektera den personen i andra änden? Jag har inte blivit glad om den jag pratade med hade mig på högtalaren ute bland folk.
Nu kommer jag fundera på mobilhållande hela dagen och säkert irritera mig på alla jag ser som pratar med telefonen som en smörgås!
För min del så skär högtalar ljudet i öronen, måste hålla för medans jag går förbi. Det gör verkligen så ont.
Det där hemska metalliska ljudet, ryyyys.
Har hen en kvalitet högtalare med sig som inte skär i öronen skiter jag i saken