Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag och mina föräldrar ska in och titta på invigningen på Citybanans 2 nya stationer imorgon och helt plötsligt dök det upp en rädsla... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
6 935
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Någon som kan berätta lite om hur det är att stå på kortison? Träffade min medicinläkare idag. Det finns preliminära provsvar från... 2 3
Svar
57
· Visningar
8 478
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Samhälle Man ser ofta att folk skriver att man ska bunkra inför kris, så nu undrar jag hur många här som faktiskt har ett litet förråd med...
Svar
1
· Visningar
1 006
Senast: zaching
·
Mat Jag har fobi för att äta "ny" (för mig) mat. Listan på vad jag inte äter är låååång och jag vill försöka göra nåt åt det. Det jag äter... 2
Svar
25
· Visningar
2 474
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Behöver input. Jag har inget intresse av att vara med i facket, men behöver skaffa mig a-kassa. Men hur väljer man? Jag har tittat...
Svar
6
· Visningar
685
Senast: Bison
·
A
Relationer Att vissa är sååå sega i beslutsfattande, det ska vara "pang-pang-pang-pang" och inte "vääänta och seeee,,,,,,,,tänk lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 741
Senast: MJLee
·
Äldre Ska på bröllop imorgon och är lite sent ute med klädseln.. Eller jag har klänning men insåg nu att jag inte tänkt till kring resten... 2
Svar
38
· Visningar
2 746
Senast: clusia
·
Äldre Jag har en del guld att sälja efter min skilsmässa, där det på en del av smyckena finns stenar. Finns det nåt annat sätt att sälja dem...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: Sumsum
·
Äldre Jag dricker ingen alkohol, har aldrig gjort och tänker aldrig göra. Men jag vill ändå ibland "festa till det" med något annat än mjölk... 2 3
Svar
51
· Visningar
2 767
Senast: mamman
·
Fritid Är de något att ha? Någon som har ett? Jag tittar just nu på ett Lay-Z Palm Springs, men så är det ju massor med begränsningar på det...
Svar
8
· Visningar
2 517
Äldre Jag ska åka tåg i veckan, från Köpenhamn via Lund och Hässleholm till Stockholm, och bokade biljett via SJ:s hemsida. Dock har jag bara... 2
Svar
34
· Visningar
2 930
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Är inte vaken... men måste väl ta mig samman och ut och göra något eftersom det är uppehåll och sol (halleluja!). Jag tror gräsmattorna... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
72 111
Skola & Jobb Hej! Jag ska i veckan bli uppringd av ett engelskt företag. Verkar som det är konsultfirma. Nu undrar jag, omderas erbjudande är...
Svar
6
· Visningar
764
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Blev skallad rejält av min häst i galoppen i förrgår. Typ stjärnsmäll :crazy: Hade tur att skärmen på hjälmen tog stor del av smällen så...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ Jag läste en ny artikel om att de som åt ppiller inte behöver ha mens, jag alltid blivit itutad att man SKA ha mens även fast man äter... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 373
Senast: sweep
·
P
Äldre Den var rätt stor då och hade elefant-trumpetande i låten. Någon som har någon aning om vilken låt?? :)
Svar
2
· Visningar
391
Senast: prallan
·
Samhälle En federal polischef sade igår kväll inför flera nyhetsbyråer att man behöver ytterligare 48h för att nå en fullständig seger mot...
Svar
6
· Visningar
1 357
Senast: hastflicka
·
Äldre Hur fixar man bäst det? En plastdunk. Tömmer, men sen? Hur gör man rent dunken?
Svar
14
· Visningar
1 059
Senast: ekra
·
Kropp & Själ Känner att jag måste skriva av mig någonstans och buke brukar vara bra på att finnas där.. I fredags kväll fick jag reda på att en nära...
Svar
14
· Visningar
1 746
Senast: Mia_R
·
Fritid Vad finns det för säckalternativ till bigbag när det kommer till att forsla bort sten och jord i trånga utrymmen? 2
Svar
29
· Visningar
2 702
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka