Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar Plex Pure prosecco. Så himla gott! Även Kung Markattas mousserande chardonnay och ja, håller med ovan om Chapel Hills mousserande.
Förlåt, men läste precis din andra tråd om den gravida klänningen och då blev det här väldigt komiskt. Jag har aldrig någonsin sett ngn stava juice som jos. Lite googling visade dock att det tydligen är ganska vanligt.Vill slå ett slag för Godmorgon Lemonade "Rhuby Berry", finns ett recept på baksidan där du blandar josen med Ingefära och Kardemumma, toppa med nåt med kolsyra. Blir kalasgott och snyggt.
Ngt som inte är sött, men läskande är om du blandar ex äppeljuice med mineralvatten 50/50 iskallt och med is. Serveras ofta nere på kontinenten som alternativ till söt dricka eller alkoholhaltiga drycker.
Akta dig! Tänk på jag nog är språkpolis och man får inte kommentera andras stavning!Förlåt, men läste precis din andra tråd om den gravida klänningen och då blev det här väldigt komiskt. Jag har aldrig någonsin sett ngn stava juice som jos. Lite googling visade dock att det tydligen är ganska vanligt.
Jag dricker ingen alkohol, har aldrig gjort och tänker aldrig göra. Men jag vill ändå ibland "festa till det" med något annat än mjölk (min annars standarddryck 1:A) till en finare middag ibland. Hittills har jag druckit Briskas (alkoholfria) svartvinbärscider, som jag tycker är väldigt god. Efter att ha druckit den regelbundet i typ 2 år har jag dock börjat tröttna lite... Provade Briskas (alkoholfria) päroncider idag, men den smakar skurmedel.
Är det någon här på allvetande Buke, som kan rekommendera något gott och alkoholfritt? Behöver inte vara just cider utan "vad som helst med > 1% alkohol som inte smakar skurmedel".
Jag tycker Briskas alkoholfria cidrar är väldigt goda, har själv inte upplevt att päroncider smakar "skurmedel". Kanske har vi olika smaklökar.Jag dricker ingen alkohol, har aldrig gjort och tänker aldrig göra. Men jag vill ändå ibland "festa till det" med något annat än mjölk (min annars standarddryck 1:A) till en finare middag ibland. Hittills har jag druckit Briskas (alkoholfria) svartvinbärscider, som jag tycker är väldigt god. Efter att ha druckit den regelbundet i typ 2 år har jag dock börjat tröttna lite... Provade Briskas (alkoholfria) päroncider idag, men den smakar skurmedel.
Är det någon här på allvetande Buke, som kan rekommendera något gott och alkoholfritt? Behöver inte vara just cider utan "vad som helst med > 1% alkohol som inte smakar skurmedel".
Plus att det mesta från Fentimans är super! Jag älskar deras Rose Lemonade, men är såklart mer läsk än något som kan liknas med alkoholdryck.Slår också ett slag för Fentimans ginger beer, jättegod!