Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag och min man är spekulanter på en gård som är taxerad som jordbruksfastighet. Jag blir inte riktigt klok på vad det innebär. Måste... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 840
Senast: skerper
·
Fritid Har vi någon här som är bra på det där med ljudanläggningar? En förening funderar på att köpa en egen anläggning, om det går att hitta...
Svar
3
· Visningar
843
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Vissa människor är sjuka ofta och andra nästan aldrig. Känslig fråga men hur dålig är du när du bestämmer dig för att inte gå till... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
10 904
Senast: hoppeloppe
·
Äldre I dag såg jag för första gången en sälgskimmerfjäril: https://sv.m.wikipedia.org/wiki/S%C3%A4lgskimmerfj%C3%A4ril . På Wikipedia står...
Svar
2
· Visningar
503
Senast: Jozze
·
Hemmet Jag kommer förmodligen att få höra att det absolut inte går att svara på, men på ett brett ungefär hur mycket kan det tänkas kosta att... 2
Svar
25
· Visningar
1 764
R
Skola & Jobb Var är det egentligen bäst att sälja kurslitteratur? Jag har all litteratur till en kurs som startar i höst, förutsatt att de inte...
Svar
10
· Visningar
772
Senast: Alos
·
Kropp & Själ För ett antal år sedan, många år sedan, tappade jag kontakten med ett antal kompisar. Sånt är livet. Jag har inte lagt ned någon tid på...
Svar
10
· Visningar
1 176
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag är väl tyvärr inte ensam om att ha en strejkande kropp. Kanske kan vi drabbade prata och stötta varandra? Jag har ischias och det...
Svar
10
· Visningar
818
Senast: coolia
·
Äldre Hej vet inte hur jag ska skriva detta men har åter igen blivit Spärrad på min favorit sida stallet.se utan nån helst anledning de på...
Svar
14
· Visningar
1 675
Senast: annie_cool
·
Äldre Vi vet ju att det är många män som bytat däcken på flickvännens, frugans,hustruns bil och de är mansdominerat yrke. Men hur många av er... 2
Svar
26
· Visningar
1 516
Senast: Mia_R
·
Äldre Jag har insett att bensin är dyrt. Kör 1,5 mil fram och tillbaka till stallet varje dag, plus att jag nästan alltid kör bil till jobbet...
Svar
13
· Visningar
1 136
Senast: Isolfur
·
R
Kropp & Själ För en månad sedan lyckades min lillasyster äntligen lämna sin sambo (arbetslös, missbrukare och psykiskt sjuk) och befinner sig sedan... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 230
Senast: Raderad medlem 19815
·
Kropp & Själ Jag har tittat på för många framtidsfilmer helt enkelt. Så jag började fundera på hur framtidsmänniskan skulle kunna se ut. Vilka anlag... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 941
Senast: sjoberga
·
Relationer Hur skulle du känna/reagera om din partner sa fel namn till dig, och istället sa sitt ex namn? Rycker du på axlarna eller blir det en... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
21 247
Senast: emma-vsm
·
Fritid Vi har inte där jag bor, men ett par grannkommuner har fått det. Vi har dessutom egen brunn, då omfattas man inte av förbudet ändå väl... 2
Svar
26
· Visningar
1 915
Senast: Snowball
·
Kropp & Själ Jaha kära Bukefalister, nu tänker jag rådfråga er. Någon kanske har haft liknande problem, vem vet? Har sen några veckor tillbaka ont i...
Svar
2
· Visningar
522
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Med anledning av den försvunna flickan (tack och lov återfunnen) så undrar jag om du har gjort något riktigt hemskt som barn/tonåring... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 998
Senast: nullo-modo
·
Äldre Jag har sen en tid funderat på att byta efternamn. Jag har ett vanligt för- och efternamn vilket ställer till det med e-post på jobbet...
Svar
1
· Visningar
404
Senast: Sonic76
·
Äldre Jag har totalt hjärnsläpp nu. Brukar alltid ladda ner musik som jag gör ringsignaler av, men nu är det stopp i huvet. Jag minns inte hur...
Svar
10
· Visningar
681
  • Låst
Tjatter Jag ska gå och lägga mig. Ny arbetsvecka imorgon :) 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
57 570
Senast: MJLee
·