Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Eftersom min sömn har kajkat ur fullständigt igen och psykiatrin/vården inte, av förklarliga och förståeliga skäl, är så pigga på att... 2
Svar
35
· Visningar
2 232
Senast: tuaphua
·
Skola & Jobb Efter att ha levt nu X antal månader tillsammans med min pv har vi kommit underfund med att hans grundskoleutbildning är/var kass i...
Svar
7
· Visningar
1 209
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag är fet. Jag måste göra något åt det. Problemet är att äta är ett beroende, och ffa ångesthantering. Även om mycket av min ångest... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
11 750
Kropp & Själ Kära 1177 Bukefalos - vad har jag blivit biten av? Precis innan jag skulle gå hem från stallet idag kände jag hur någonting verkligen...
Svar
13
· Visningar
1 629
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag har lite bekymmer när jag ska sova på kvällen då jag blir stressad och irriterad på olika ljud trots att jag är trött. Tex nu då en... 2
Svar
20
· Visningar
6 464
Senast: Suspiria
·
Kropp & Själ Jag fick ryggskott för första gången i fredags, det smällde till när jag red :arghh: Jag har lite problematisk rygg och smärta/stelhet...
Svar
10
· Visningar
1 133
Senast: GotAsecret
·
Äldre Jag sitter fast, försöker hitta ett spel jag spelade förr men det går bannemig inte. Tänk sent 90-tal eller tidigt 2000-tal. Spelet...
Svar
2
· Visningar
549
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Jag har en nära anhörig som har depression. Jag försöker stötta så gott jag kan, men känner att även jag skulle behöva ha någon att...
Svar
2
· Visningar
635
Senast: MiniLi
·
Äldre Är det någon som har erfarenhet av att sälja bil till någon av de uppköpare som annonserar på t.ex Blocket? De som köper allt, alla... 2
Svar
31
· Visningar
1 868
Senast: sjoberga
·
Äldre Det finns viss risk att vi lite hastigt och lustigt behöver köpa en "ny" bil - med den lilla detaljen att det inte riktigt ingick i... 2
Svar
32
· Visningar
2 553
Senast: movi
·
Äldre Jag har aldrig campat. Jag har aldrig ens velat campa. Jag vet inte hur man gör eller vad som krävs. Meeen jag tänker att nästa år...
Svar
13
· Visningar
1 327
Senast: Kakis
·
Äldre Jag och sambon har inga planer för nästa vecka och veckan därpå, men fick tillgång till bil, så bu funderar vi på att bila över till... 2
Svar
24
· Visningar
1 942
Senast: Jeffery
·
Äldre Jag funderar på att börja spara/investera i utländska valutor och undrar om det är någon här som gör det? Har inte undersökt saken...
Svar
0
· Visningar
261
Äldre Finns det någon mer därute som funderar på att bli bättre på det där med självhushållning? Att klara mer själv och bli mindre beroende... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 645
Senast: majola
·
Äldre Hej och välkomna till århundrades dummaste tråd. Nej, men allvarligt. I-landsproblem x100 typ. Jag fyller 20 år om 1 mån + 1 dag, men... 2 3
Svar
55
· Visningar
11 640
Kropp & Själ Jag färgar (tonar närmare bestämt) håret med jämna mellanrum. Nu ska det klippas idag och jag hade egentligen velat ha det färgat till...
Svar
11
· Visningar
4 132
Senast: Pancakes
·
Trädgård & Växter Vi har rejäla stenstolpar som grindstolpar, jag skulle vilja ha något att ställa på dem, som man kan ha planterade blommor i. Kravet är...
Svar
12
· Visningar
4 008
Senast: Luff
·
Skola & Jobb ...varför juni och juli räknas in i maxbeloppet man får tjäna per termin när man tar CSN? Man får ingen utbetalning alls på flera... 7 8 9
Svar
171
· Visningar
9 738
Senast: Mabuse
·
Äldre Man vill avskaffa det patriarkala samhället. När jag frågar vad man vill ha och hur man vill få till det så blir svaret bara -ett... 27 28 29
Svar
566
· Visningar
16 777
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Ja hörrni, blir inte klok av att googla så testar här. Hur ser anställningar ut i butik, för de som är ordinarie (inte extrapersonal på...
Svar
9
· Visningar
1 084

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Tillbaka