Det är du som inte förstår vad du läser.Det var verkligen en fantastisk misstolkning. Var det inte du som var intelligent?
Som vanligt.
Du hade nog haft nytta av i alla fall några högskolestudier, typ en enstaka kurs eller så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är du som inte förstår vad du läser.Det var verkligen en fantastisk misstolkning. Var det inte du som var intelligent?
Intelligent betyder inte att tycka som du.Var det inte du som var intelligent?
Det är du som inte förstår vad du läser.
Som vanligt.
Du hade nog haft nytta av i alla fall några högskolestudier, typ en enstaka kurs eller så.
Intelligent betyder inte att tycka som du.
Det betyder höga resultat på ett IQ-test.
Dina åsikter stinker så mycket att ingen vettig kvinna kan hålla med dig.
Möjligtvis en eller annan ovettig.
"Livslängd och civilstånd hänger också samman. Gifta lever längst och de som aldrig gift sig kortast. Genomsnittsåldern bland avlidna gifta var 87,6 år bland kvinnor och 84,8 år bland män. Den var 3–4 år lägre för personer som aldrig gift sig. Skilda hade något högre medelålder bland avlidna än de som aldrig gift sig, och änkor och änklingar levde i sin tur något längre än skilda."
https://www.scb.se/sv_/Hitta-statistik/Artiklar/Gifta-lever-langre/
Nu så har vi läst dina stinkande åsikter i flera trådar så jo, du postar dina åsikter.Det var inte mina åsikter jag postade utan fakta.
Nej jag vet med säkerhet att du har noll och ingen enda liten högskolepoäng alls.Så även beträffande mina akademiska meriter.
Vilket universitet eller högskola har du studerat vid och vad är det för något du tagit dina högskolepoäng i? Inget fel att inte ha högskolepoäng, men det stinker att försöka hävda att man har akademiska meriter om de saknas.Nej, du. Det är din tolkning som är helt uppåt väggarna. Så även beträffande mina akademiska meriter.
Jasså det gör du?Jag förstår varför du försöker avvika från sakfrågan.
Om du menar att jag vägrar att tro på din tolkning att själva den äktenskapliga inrättningen skulle vara orsaken till den längre livslängden, så stämmer det ju.Postar igen eftersom du inte förstår skillnaden mellan egen tolkning och fakta.
Jag tycker du själv gör allt du kan för att undvika sakfrågan, hur ska vi praktiskt få till ett jämställdare samhälle?Jag förstår varför du försöker avvika från sakfrågan.
Jag tycker du själv gör allt du kan för att undvika sakfrågan, hur ska vi praktiskt få till ett jämställdare samhälle?
Upprepning hjälper inte om man vill förklara sig.Jag postar igen
Upprepning hjälper inte om man vill förklara sig.
Utan då så år man utveckla sitt resonemang och gå djupare ner i sakfrågorna.
Sådant lär man sig på högskoleutbildningar.
Den som kan något väldigt bra kan förklara på ett så lättbegripligt sätt så att alla förstår.
Aha du menar alltså att det ger en längre livslängd om män slipper vara jämställda.Eftersom samhället skulle bli mer jämställt om alla vore singlar så är frågan relevant.
Nu tror jag seriöst att du verkligen har tomtar på loftet, jämställdhet handlar inom om en person är singel eller inte, det handlar inte om vem som är starkast heller.Eftersom samhället skulle bli mer jämställt om alla vore singlar så är frågan relevant.
Jag menar att singelvinnor mår bättre.Ni menade att singlarna levde längre.
Nej, forskningen visar att om man är kvinna lever man längre som singel.