Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hej! har någon av er studerat med svår smärta? funkar det?jag är rätt säker att jag inte fixar heltid studier.. nått jag får hjälp med...
Svar
14
· Visningar
1 156
Senast: Viola81
·
Samhälle Jag vill ha en bil, men kan ingenting om detta och vill inte bidra till de miljöföroreningar som ofta medföljer. Vad ska man ha då...
Svar
15
· Visningar
1 167
Senast: sjoberga
·
Fritid Grillade i lördags då det var så fint väder. Det ryker ju lite när man grillar.. min granne kom och gnällde över det. Vad gäller... 2
Svar
35
· Visningar
5 101
Senast: nullo-modo
·
Skola & Jobb För någon vecka sedan gick jag hem 4 timmar tidigare från jobbet eftersom jag fått ett felaktigt schema från min "chef" på...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Jag har bestämt mig för att jag vill lämna min sambo. Och just nu samlar jag mod att ta upp det. Hur gjorde ni som var den som lämnade ... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 946
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag har fått bladlöss på mina växter på balkongen. :arghh: Några chiliplantor och gurkplantor. Hur får jag smidigast bort de och hur...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: clusia
·
Fritid Saker som används ytterst lite ska bara inte gå sönder hur gamla de är än . Tycker jag. Nu har jag två gamla saker som jag har fått...
Svar
5
· Visningar
855
Äldre http://www.gp.se/nyheter/sverige/filmade-naken-granne-med-mobil-p%C3%A5-sn%C3%B6re-1.4501525 Finns det inga gränser? :banghead:
Svar
13
· Visningar
1 381
Senast: Killaloe
·
Äldre På måndag åker jag och en god vän till Kalmar på årets Läsresa. Vi kommer komma fram vid tretiden på måndag eftermiddag och lämnar...
Svar
12
· Visningar
776
  • Låst
Trädgård & Växter Nu har vi pratat i 2000 inlägg och inte ens halva året har gått... så jag startar en fortsättning på trädgårdesbabblet :angel: Efter... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
95 692
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Hur ofta ska man ha lönesamtal på jobbet? Är det krav på att man har det? Jag har jobbat där jag jobbar i 2.5 år drygt och aldrig haft...
Svar
19
· Visningar
1 237
Äldre Ponera att du får 100.000 kr idag. Om 2 år kommer du ha en utgift som motsvarar detta belopp och hade tänkt spara ihop till. VAD gör du...
Svar
18
· Visningar
879
Senast: Madick
·
Tjatter Skickade ett meddelande till en jag inte är fb-vän med. Möttes av en ruta "lägg till på Messenger". Måste man det för att få kontakt... 2
Svar
27
· Visningar
2 477
Senast: tott
·
Relationer Hur gör man när man vet att man har problem som går ut över andra, påverkar ens relationer och dyl? Hur lyckas man egentligen bättra...
Svar
8
· Visningar
1 090
Senast: Frankie
·
Skola & Jobb Har under mitt liv varit förskonad från kommentarer/åsikter riktade mot mig bara pga. mitt kön, tills idag. Jag sommarjobbar inom en... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 345
Senast: mandalaki
·
Hemmet Alltså, jag googlade runt lite och hittade finaste hyllplanen/bokhyllan jag sett! Vet inte varför, men tyckte det var genialiskt med... 2
Svar
21
· Visningar
6 209
Senast: pimy
·
Relationer Jag fyller år idag och har som den praktiska människa jag är bl.a. önskat mig saker jag annars kommer köpa själv. En av dessa var en... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
9 989
Senast: Sirap
·
  • Låst
Tjatter Jag har klippt stora gräsmattan! :banana: 99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
57 543
Relationer Längesen som jag var inne här nu men känner att jag behöver er input i detta.. :heart För ett par dagar sedan hade jag en diskussion... 29 30 31
Svar
604
· Visningar
36 569
Senast: Sander
·
Kropp & Själ Nu blev jag rejält nojig. En på var sida om luftröret, ömmar ordentligt när jag trycker. Ganska säker på att de ej fanns igår. Jag är... 2
Svar
38
· Visningar
4 936
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31