Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Om man beställer en vara på nätet där det står leveranstid 4 veckor hur pass uppnundna är företaget att leverera inom denna tid? Och om...
Svar
4
· Visningar
581
Senast: fejko
·
IT & mobiler Min telefon, eller snarare SIM kortet har låst sig, lyckades missa med PIN koden i mörkret härom natten. Hur skall jag bära mig åt för...
Svar
6
· Visningar
886
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Vi var ute till fjälls igår och blev invaderade av bromsar. Jag har nu 13 bett på ena benet och 17 på det andra och det KLIAR :arghh... 2
Svar
22
· Visningar
1 384
Senast: Piek
·
IT & mobiler Hur ska jag göra för att plocka väck en app från telefonen som jag inte längre vill ha och betala för?
Svar
1
· Visningar
566
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Hej har under en lång tidhaft ont i min häl det gör ont när jag går långt på hårt underlag länge i bland haltar jag. Fotvård ska bokas...
Svar
4
· Visningar
588
Senast: Jenka
·
Kropp & Själ Jag har en pinne i benet. Och har haft i typ tre veckor nu. Två flisor har kommit ut, men jag känner att det är en bit kvar där inne... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 829
Senast: Lenis
·
Kropp & Själ Jag svettas lätt och mycket vid träning och känner att det påverkar mig. Funderar på om jag behöver vätskeersättning eller tillskott av... 2
Svar
23
· Visningar
1 651
Senast: Lilla
·
Äldre Köpte en iphone 7+ häromdan och har pillat med den ikväll för att sätta över alla grejer jag hade på min förra telefon. Men jag lyckas...
Svar
1
· Visningar
324
Senast: BernT
·
Äldre Någon som har tips på en hyfsat bra och billig buffé i/omkring Malmö? Vad det är för sorts mat spelar ingen roll. Ska ut och käka med...
Svar
17
· Visningar
1 225
Senast: Milosari
·
Hemmet Vad skiljer i krav på avlopp vid 1. Vattentoa och dusch 2. Toa utan vatten men dusch? 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 357
Hemmet Jag blir galen snart! För 354:e gången i ordningen for min korg/hyllagrej på toaletten i golvet och chippade den här gången bort en bit... 2
Svar
22
· Visningar
5 279
Äldre Välj ut några böcker och filmer/serier ni anser att man måste läsa / se! :D 2 3
Svar
53
· Visningar
2 854
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Jag bara avskyr det här med att söka jobb men har iallafall gjort iordning en grundansökan som jag ändrar lite i utifrån varje enskild...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ "Kan" man äta alla sorters bönor kalla? Min kompis tjatar på mig att jag ska göra en bönsallad att äta dagligen för att få... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 812
Senast: coolia
·
Samhälle Ja jag har googlat, men jag förstår helt enkelt inte. Jag jobbar heltid, mån-fre 8-9 timmar per dag. Tjänar ca 22-23 före skatt. Nu går...
Svar
15
· Visningar
1 638
Senast: Ridinglady
·
Samhälle En obestämd mängd personer har köpt en fastighet i min kommun. Närvarande när kontraktet skrevs var en man och en kvinna som ingår i det... 2 3
Svar
46
· Visningar
7 561
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Jag ville inte kapa "Är hon snål"-tråden så jag skapar en egen "Är jag snål?"- tråd :D När jag var tillsammans med mitt ex så hade vi... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 151
Kropp & Själ Jag har 'alltid' haft kronisk värk i ryggen samt att jag har en del ridrelaterade skador som gärna gör sig påminda. Jag har också...
Svar
12
· Visningar
1 159
Senast: Corax
·
Fritid Nu när jag och f.d. sambon gått isär så inser jag att mycket saker som man är van vid att ha försvinner, bland annat hälften av mina...
Svar
19
· Visningar
2 175
P
Kropp & Själ Hur fixar man regnbågshår?? De frisörer jag pratat med gör inte det, vet knappt vad jag pratar om :o Gör man det själv hemma? Var isf...
Svar
19
· Visningar
4 600
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025