Avloppsfråga

När jag läser denna tråden så inser jag både varför "min" miljö man kan vara en riktig sur gubbe (enl andra inkl grävaren) och samtidigt hur enkelt och lätt det kan vara med en bra tjänsteman :bow:,inget tjafs, :love:snabba svar,påläst sökare (jag läste på tills avlopp stod mig upp över öronen)

Så hade vi första vändan också. De krävde bädd efter reningsverket. De fick backa. I 190 knyck.
Jag har för mig att du tidigare skrivit om att ni valde en lösning med minireningsverket i källaren? Hur har det fungerat, är ni nöjda med installationen?

Liknande trådar

Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
884
Hemmet Haha, nä, just dusch är nog en sån sak som jag skulle unna mig oavsett. Men de flesta maskinerna går ju att ställa på timer numera, så...
2 3
Svar
44
· Visningar
313
Senast: Enya
·
V
Juridik & Ekonomi Såg tråden Boendeekonomi är jättekul! och kom på att jag skulle vilja höra från andra eller före detta villaägare, vad man ska ha för...
Svar
8
· Visningar
583
Senast: Jahopp
·
Hemmet Jag har ett ganska litet badrum som jag skulle vilja ha en tvättmaskin till. Hade helt klart varit enklare platsmässigt med en toppmatad...
Svar
4
· Visningar
712
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka