Avloppsfråga

När jag läser denna tråden så inser jag både varför "min" miljö man kan vara en riktig sur gubbe (enl andra inkl grävaren) och samtidigt hur enkelt och lätt det kan vara med en bra tjänsteman :bow:,inget tjafs, :love:snabba svar,påläst sökare (jag läste på tills avlopp stod mig upp över öronen)

Så hade vi första vändan också. De krävde bädd efter reningsverket. De fick backa. I 190 knyck.
Jag har för mig att du tidigare skrivit om att ni valde en lösning med minireningsverket i källaren? Hur har det fungerat, är ni nöjda med installationen?

Liknande trådar

Hemmet Jag vill renovera köket och toaletten i min stuga. Men jag vet inte hur jag går tillväga för att börja planera. Jag vill inte bara byta...
Svar
18
· Visningar
634
Senast: Inte_Ung
·
Kultur Snubblade över det engelska uttrycket "dry cabin" ett hus/stuga utan indraget vatten och avlopp. Men kan inte inte komma på att jag...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Kamomilla
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 752
Senast: SaraXX
·
Hemmet Ska sälja min säng i helgen och de var fläckar på bäddmadrassen. Testade vatten blandat med bikarbonat och lät suga in men blev inget...
Svar
17
· Visningar
792
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31