Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har ett väldigt stort intresse för att inte säga passion för när ett lag har pepptalk inför en match. Ni vet när laget ställer sig i...
Svar
5
· Visningar
4 207
Skola & Jobb Jag sitter och funderar på möjligheten att starta ett litet företag :o:crazy::D:up::banghead: Tanken är både upplyftande/spännande... 2
Svar
31
· Visningar
1 750
Relationer Hej alla kloka bukepersoner! Undrar lite hur ni upplever det här med att bli kär? Jag har alltid haft svårt att släppa in folk och rätt... 2
Svar
22
· Visningar
2 385
Senast: Triangul
·
Kropp & Själ Jag har åkt på riktiga problem med tänderna, en tandinflammation och annat elände, vilket gör att jag i nuläget har strikt order från... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 443
Senast: Mabuse
·
Äldre Jag är väldigt sugen på att lära mig spela Cello :) spelar tvärflöjt sen innan och hade iofs velat lära mig mer där också då mycket...
Svar
12
· Visningar
568
Äldre Vi är i Stockholm. Åker hem ikväll och tänkte göra lite mindre saker idag bara. Vi ska åka till Lekmer och köpa vinterjacka till sonen...
Svar
2
· Visningar
451
Senast: mamman
·
Äldre Ja som rubriken lyder, sparar du alla papper 10 år? Ja kvitton osv? Jag hittar 20 år gamla pensionspapper, kan man slänga dem?
Svar
13
· Visningar
1 672
Senast: Saigon
·
IT & mobiler Jag har fått en inbjudan till ett google spreadsheet men jag kommer inte in på det eftersom det är till min hotmail! Det står i mailet...
Svar
7
· Visningar
910
Senast: Wysiwyg
·
Äldre Min man och jag ska äta kräftor imorgon kväll, tänkte vi :d ! Men VAD ska vi äta till??? Jag hade gärna ätit en västerbottenspaj, till...
Svar
9
· Visningar
786
Senast: åke
·
  • Låst
Tjatter Jag har precis varit en vända till återvinningen, det underbart att bli av med en massa skräp :up: Det är förmodligen bra att äta middag... 100 101 102
Svar
2 032
· Visningar
57 848
Senast: dobbis
·
Samhälle Satt och funderade på det där. Vad händer egentligen "juridiskt" när barn får egna barn? Att det blivit vanligare att folk får barn i 20... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 478
Senast: Mabuse
·
Hemmet Tex. man läser om avkalkning av kaffebryggare, vattenkokare, tvättmaskin eller använda som sköljmedel osv, är det 24% eller 12% som...
Svar
9
· Visningar
1 249
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Hej jag var just på toaletten det kom blod från ja ni vet jag undviker att skriva könsord så ni vet. Men jag antar att det är en liten...
Svar
9
· Visningar
1 424
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Jag har artros, höfter och händer. Utrett och klart sen år tillbaka. Har dock det senaste året drabbats av triggerfinger. Har under...
Svar
8
· Visningar
675
Senast: Rosett
·
Hemmet Har googlat och googlat men kan inte hitta något vettigt. Har en ångmopp från philips där duken ska vara trekantig och jag kan inte...
Svar
2
· Visningar
467
Senast: Riru
·
Äldre Jag är fruktansvärt dålig på att prata. Kan göra mig någorlunda förstådd, men pratar inte på något sätt flytande och har (för mig) stora... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 353
Senast: mandalaki
·
Äldre Har fått förfrågan om att vara handledare för en ung person, och tvekar lite. Tänker mest på hur man gör upp en plan för det hela...
Svar
10
· Visningar
663
Senast: Aionee
·
Tjatter Har just avslutat tv-serien "Cardinal" en riktigt bra och välspelad deckare. Meeen så var det en irriterande detalj, alla i serien går... 13 14 15
Svar
291
· Visningar
25 806
Senast: Habina
·
IT & mobiler Jag är på jakt efter en prisvärd bärbar högtalare som man kan koppla med auxkabel eller blåtand till en Iphone. Den får kosta runt...
Svar
14
· Visningar
1 084
Senast: Stinaelin
·
Hemmet Vad har ni för vinglas? Har ni olika till vitt respektive rött vin? Behöver köpa nya och vill ha lite inspiration! 2
Svar
23
· Visningar
3 945

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka