Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
Äldre Jag är mycket nyfiken på vad folk generellt i Sverige använder för ord för täcke när de talar engelska! Själv använder jag ordet... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
16 592
Senast: mandalaki
·
Äldre Sitter här med två veckors oplanerad semester med mig själv framför mig och behöver göra något. Något som distraherar huvudet/fysisk...
Svar
10
· Visningar
596
·
Samhälle De skriver att de vill veta vad jag tjänar, sparar osv. Om jag inte svarar på brevet så kommer de inte att kunna erbjuda några... 7 8 9
Svar
167
· Visningar
10 294
Kropp & Själ Konstig rubrik kanske, visste inte hur jag skulle förklara det :D Men jag jobbar på att må bra i mig själv och min kropp och inser att... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 694
Senast: vildeld
·
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 700
Senast: Osthyvel
·
Äldre Kärbon och jag har planerat att åka till Oslo i slutet av månaden. Vi har tänkt ungefär en-två dagar beroende på väder och vind. Kärbon...
Svar
4
· Visningar
447
Äldre Tappade extremt mycket hår för nån vecka sen och har överhuvudtaget tappat en del hår i sommar så mitt hår är ännu tunnare än vanligt...
Svar
4
· Visningar
652
Äldre Min date och jag har kommunikationsproblem :( Han har inte messenger så vi skickar meddelanden via SMS...men om jag skriver ett längre...
Svar
17
· Visningar
1 539
Senast: Rosett
·
Tjatter Tänkte premiärlaga pulled pork i helgen. Googlar på recept, men hittar inte riktigt "de perfekta" tillbehören. Hjälp mig! Hur, och... 2
Svar
23
· Visningar
44 020
Senast: Thera
·
Tjatter Årets sommarplåga är väl definitivt Despacito av Justin Bieber och *minns inte namnet på*. Själv gillar jag den inte alls. :yuck: Men... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
6 620
Senast: smedsussie
·
Äldre Vårt bilbyte blev inte till nån 7-sitsig som planerat eftersom vi fick köpa svägerskans xc70 till ett mkt bra pris. När bilen väl var...
Svar
16
· Visningar
4 666
Senast: athena
·
Samhälle Vilka nyhetskällor läser/lyssnar ni till och har förtroende för? Det är ju väldigt många scam källor och "fake news" idag som... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 142
Senast: honung
·
Äldre Jag fyller 40 år nästa år och tänkte att jag skulle ta tjejgänget och dra till Miami, Florida. Hyra ett hus eller lägenhet via Airbnb... 2
Svar
21
· Visningar
1 782
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Kroppen blir bara stelare och osmidigare och det vill jag råda bot på. Yoga känns som ett bra alternativ, men jag är helt grön inom...
Svar
4
· Visningar
474
Senast: Millz
·
Kropp & Själ Ni som masserar, professionellt eller bara till husbehov, vad använder ni för olja/lotion? Jag masserar litet sporadiskt till husbehov...
Svar
10
· Visningar
894
Kropp & Själ Hej! Fick igår veta att jag nu har måttliga cellförändringar och att de vill söva ner mig och operera bort detta. Är självklart livrädd...
Svar
9
· Visningar
3 804
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Kan man få recept via tex kry? Jag tänkte be om primolut nor. Ska tills Rhodos 18-25 och får mens typ 21-23 så tänkte skjuta på det. Har...
Svar
9
· Visningar
2 012
·
Kropp & Själ Halloj. Sedan jag fyllde 40 så har jag fått lite grövre hårstrån på hakan. Jag hatar dessa hårstrån. Just nu rycker jag dem men det blir...
Svar
12
· Visningar
1 963
Senast: Nominous
·
Kropp & Själ Jag har ett litet bekymmer... jag går i terapi en gång i veckan hos psykolog en timme eller 45 min. Jag har bara jobbat deltid innan...
Svar
9
· Visningar
8 797
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag köpte för ett tag sedan ett gammalt Perstorpsbord som skulle behöva lite uppfräschning. Jag har tänkt slipa kanterna på skivan och...
Svar
6
· Visningar
8 521
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Bråkande hundar
  • Valp 2025