Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Denna sommar har varit gynnsam för mina betor. Jag har polkabetor och vitbetor. I mängder. Jag gör dem i ugnen med lite olja och... 2
Svar
21
· Visningar
1 749
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Det är väl inte bara jag som är helt såld på Fredrik Backmans böcker? En stor del till det är säkert igenkänningfaktorn, som boendes i...
Svar
3
· Visningar
317
Senast: Nebraska
·
Tjatter Vi som älskar filmer har säkert ett gäng filmrepliker som vi älskar. Jag börjar med en av mina käraste klassiker "Salta efter behag"... 12 13 14
Svar
270
· Visningar
20 236
Äldre Kära allvetandes Bukefalos. Om man ska på en middag med denna klädkod, hur ska man då klä sig som tjej? Kan ingenting om klädkoder och...
Svar
11
· Visningar
2 552
Senast: Marlin
·
Skola & Jobb Hur hade du beskrivit användningen av orden vad och var? Står helt still i huvudet och jag vill bara säga att vad kan vara ett pronomen...
Svar
3
· Visningar
3 388
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ För två år sen bröt jag vänsterfot och för ett år sen bröt jag höger fot. Fotled på vänster och tre ben bakom tårna på höger. Efter...
Svar
3
· Visningar
361
Senast: Lilla
·
Relationer Jag känner mig så ensam, när jag ser mina vänner flöden på facebook så är de ute med vänner, familjeträffar mm JÄMT. Jag har inga vänner...
Svar
19
· Visningar
3 559
Senast: torsdag
·
Samhälle Efter den fruktansvärda händelsen med journalisten som troligtvis blev mördad har jag funderat lite på olika yrkens policy men hur och... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 592
  • Låst
Tjatter Jag kollar givetvis på friidrott :D 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
63 034
Kropp & Själ När jag tittar på mitt flöde på FB så är det matbilder med "finare" mat. Vilket jag kan förstå till 100 % Ingen lägger väl ut bilder när... 15 16 17
Svar
337
· Visningar
20 757
Senast: Anna
·
Hemmet Alltså är jag helt borta? Jag ska måla om min lägenhet och tänkte börja med vardagsrummet. När jag mäter väggen så är den 3 meter hög...
Svar
5
· Visningar
2 428
Senast: Aliche
·
Äldre Jag håller på att försöka förstå hur det räknas ut det här med dubbelt boende men har nog fastnat lite. I mars flyttade jag 20mil...
Svar
9
· Visningar
935
Äldre I en helt annan tråd (kommer inte ihåg vilken) fick jag i förbifarten för ett tag sedan ett supertips. Tack @mandalaki !!! Och då tänkte... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
11 635
Senast: TinyWiny
·
Äldre Hej! Jag planerar på att börja en komvuxutbildning inom hästhållning på hösten nästa år. Jag red från att jag var 7 tills att jag var...
Svar
4
· Visningar
342
Senast: Nobody13
·
Hemmet Har en ny, men begagnad diskmaskin. Upplever att den inte sköljer helt rent. Typ att det är kvar lite diskmedelsrester. Har kört...
Svar
19
· Visningar
3 081
Senast: Korven
·
Äldre Jag fyller år i dag blir 28 år har haft en super trevlig fått mycket fina saker . Många har grattaade mig. 2
Svar
20
· Visningar
1 113
Senast: annie_cool
·
Äldre Skulle ni berätta för släkt/vänner? Någon som vunnit och blivit bemött på ett negativt sätt? Det känns lite svårt iom "fattiga "... 2
Svar
31
· Visningar
2 385
Senast: Gnist
·
Äldre Ska köpa (alla, helt) nya kryddor och vilja välja ett märke som har ekologiska baskryddor att komplettera vid behov. Är ingen finsmakare... 2
Svar
21
· Visningar
1 918
Äldre Jordkällare eller något annat?
Svar
3
· Visningar
586
Fritid Vilken sorts toalett behöver man egentligen och hur många? Är det verkligen okej med bara en toalett i en 4-rums lägenhet? Och måste... 7 8 9
Svar
178
· Visningar
12 285
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka