Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Som många utav er redan vet är jag en ganska frekvent besökare i dejtingtråden, men senaste året har tanken smugit på mig att det här... 7 8 9
Svar
166
· Visningar
12 803
Senast: Singoalla
·
Skola & Jobb Har försökt läsa varför vad jag tycker är rätt svar i detta test (inget betygsgrundande utan bara för självstudier) inte är korrekt men...
Svar
13
· Visningar
881
Senast: Blue
·
Skola & Jobb Ja, vart ska jag börja. Jag har i många år lidit av ångest och extremt dåligt samvete. Jag har aldrig jobbat mer än 65% innan jag blev...
Svar
11
· Visningar
1 368
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag har aldrig haft för vana att gå till frisören men gjorde det i alla fall för några månader sedan. Den frisören tyckte jag skulle... 29 30 31
Svar
608
· Visningar
47 206
Senast: EmmaW
·
Äldre Säg att jag sålt något i en second hand-butik och köparna bor en bit bort. Dessa får vid köpet information om att vi inte kör varorna...
Svar
7
· Visningar
824
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Ja, jag börjar bli trött på dessa statiska, svettiga, plastiga syntetmaterial - men vad ska man sikta på då? Jag vill ha: varma... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 511
Senast: Nethril
·
Skola & Jobb Är det någon som har koll på hur det funkar med tull för produkter in i USA? Det gäller elektronik och kommer troligen att skickas...
Svar
5
· Visningar
460
Senast: Ninnurur
·
Äldre Behöver hjälp! Jag har en jäkla massa plommon i år och vet inte vad jag ska göra med dessa. Nu hittade jag ett recept där man lägger in...
Svar
14
· Visningar
1 149
Äldre Min fantasi tryter något fruktansvärt så jag hoppas någon här kan komma med tips :) Jag vill ha tips på sallad! En blandsallad man... 2
Svar
20
· Visningar
1 486
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Hej jag var till hc på hälsokontroll och jag har något högt blodtryck igen och har gått upp i vikt vilket jag håller på med att lösa...
Svar
6
· Visningar
457
Senast: annie_cool
·
Äldre Fick ett aningen oväntat brev från Transportstyrelsen igår vilket vände min värld upp och ner. Dom verkar vilja återkalla mitt körkort... 8 9 10
Svar
188
· Visningar
19 679
Äldre Står och velar mellan vanlig cykel och elcykel. Jag har inte körkort så jag cyklar vart jag än ska och har 2 barn i förskoleålder som...
Svar
6
· Visningar
1 427
Äldre Där katt kan medtagas Måste vara nära centrum då jag inget körkort har. Troligtvis mellan den 27-30 oktober Letar efter hotell mm men...
Svar
8
· Visningar
534
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Någon som har erfarenhet av det? Gjorde en väldigt (!) lyckad förra året. Gjorde andra handen för en vecka sen och den verkar vara...
Svar
19
· Visningar
10 506
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Någon som använder? Vilken sort? Funkar den bra? Behöver tips! Har senaste åren använt mig av en "Thai-sten" som har fungerat bra men... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 117
Senast: sthu
·
Trädgård & Växter Där jag huserar under sommaren finns i trädgården 3 st trälådor fyllda med jord, som jag igår rensade rena på mängder av ogräs. De är ca... 2
Svar
24
· Visningar
1 797
P
  • Omröstning Omröstning
Relationer Jag är lärare på gymnasiet, bla i naturkunskap och de ska skriva ett arbete om dickpics. Men en elev vill ha källor på att det är... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 251
Senast: Badger
·
R
Samhälle För att skydda sin SGI under studier måste man ta studiemedel på heltid. Om jag vill läsa säg en tvåårig utbildning men bara har... 2
Svar
38
· Visningar
5 218
Senast: cili
·
Kropp & Själ Min tonåring har mycket akne sedan cirka tre år. Vi har provat följande: I princip alla aknepreparat på Apoteket, varit på vårdcentralen... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 182
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre Två termer som jag har grubblat på länge är ”jämlikhet” och ”frihet”. Dessa två ord nämns oerhört ofta tillsammans, men jag har börjat...
Svar
6
· Visningar
1 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka