Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Okej, säkert världens enklaste matte här men det är inte min starka sida :p Ska räkna ut hur många standardglas alkohol jag dricker de...
Svar
3
· Visningar
418
Senast: gul_zebra
·
Äldre Jag undrar hur man bäst kompenserar pensionsförlust när den ena partnern (ej gifta) enligt överenskommelse endast inbringar... 2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Kaki
·
Kropp & Själ Återigen behöver jag lite tips, kära 1177 Bukefalos. Jo, jag har fått problem med hörseln på vänster öra. Igen. Lite bakgrundsfakta... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 633
Senast: Snubbelfot
·
Skola & Jobb Garanterat dum fråga, men jag försökte googla lite, men det gick sådär.. Om jag inte är högskolebehörig (saknar matten) kan jag då gå...
Svar
9
· Visningar
793
Senast: Kilauea
·
Äldre Vi ska ta semester 4-7 dagar om ca 1 v. Vi vill åka bort, umgås med varann. Något hyfsat lugnt. Vi gillar djur/natur, kultur, se nya...
Svar
8
· Visningar
804
Senast: Karfitsa
·
Skola & Jobb Efter att ha jobbat i princip på samma företag men på olika avdelningar i 29 år har jag nu sökt nytt jobb. Det nu aktuella jobbet är på...
Svar
1
· Visningar
428
Senast: vallhund
·
Skola & Jobb Jag får utslag på benen av mina arbetsbyxor (alltså byxorna som hör till jobbuniformen). Känns som jag testat det jag kan, att ha egna... 2
Svar
22
· Visningar
2 690
Senast: swemale
·
Äldre Jag sparar framförallt i fonder. Blandat med både aktiefonder och räntefonder. Hade en aktiefond som gått upp massor i början av...
Svar
1
· Visningar
318
Senast: Mammas
·
Hemmet Jag och sambon ska köpa ny säng men detta är ju en djungel. Vår budget är väl max 20 000. Det känns som jag fortfarande är på första... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
19 506
Senast: machafuko
·
Tjatter ”En gång för länge sedan fanns det en liten flicka, som alla tyckte mycket om, men mest av alla hennes mormor. Hon skulle kunna ge detta... 27 28 29
Svar
567
· Visningar
20 252
Senast: Snurrfian
·
Äldre Jag har sällan klänning. Det finns dock ett gäng i garderoben. De har använts till dans och annat. Nu tänkte jag mig använda en och... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
9 472
Äldre Ehrm. Google var min vän. Tack för visat intresse! :D
Svar
11
· Visningar
447
Senast: Wysiwyg
·
Tjatter ...fler som vill dissekera senaste avsnittet och spekulera..? :D 15 16 17
Svar
338
· Visningar
20 175
Senast: Blueberry
·
Relationer Diskussionen om matvanor i dejtingtråden fick mig att tänka på en vän till mig. Hon har ett gäng mindre hälsoproblem som hon inte får... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 177
Relationer Så igår bestämde jag och sambon att gå skilda vägar. Inga barn, inga gemensamma husdjur, vi bor i hyresrätt så det ska väl inte vara så... 2
Svar
22
· Visningar
2 652
Senast: lilstar
·
Äldre Mitt strykjärn har gett upp, läcker vatten som ett såll och jag stör mig även på att sladden är lite kort. Funderar på att skaffa ett... 2
Svar
24
· Visningar
2 791
Senast: a1agnlju
·
Svar
8
· Visningar
2 866
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Ska till vc imorgon för jag har en knöl i bröstet. Tycker den är ganska stor, känns slät och lite gungig. Orolig förstås, trots att... 2 3
Svar
48
· Visningar
6 852
Senast: TantAgda
·
Äldre Jag ska på dop snart och hade velat köpa något lite finare men har ingen aning om vad, har ni några tips?
Svar
11
· Visningar
875
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Plockade just upp årets vitlöksskörd (som blev riktigt bra). Nu ska jag plantera nya. Jag brukar ta en lök och plantera klyftorna var...
Svar
9
· Visningar
3 316
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Rehabtid dragna tänder