Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ang det här med attromansen mellan Jon och Dany skulle vara billigt hollywoodstrunt..
https://instagram.com/p/BYSP-7Fg0AB/
Det har funnits i planerna hela tiden!
Du menar att jag ska titta och sedan knipa käft?![]()
![]()
Kolla på varsitt håll och prata i telefon samtidigt? Så gör jag ofta.
Åååh nu har jag också sett!
Jag tänker på det här med att cersei sätter sin tilltro till The golden company. Jag tror inte jag minns helt fel om jag säger att Dario Naharez (stavning?), dvs Danys gamla flamma, är befälhavare i The golden company. Hur kommer detta att påverka tror vi?
De sätter ju sin heder i att bara jobba åt de som betalar men jag tror ju att den romansen var med tidigare i serien av en anledning...
Tack för att du friskar upp mitt minne!Nej, det är inte samma
Daario var kapten för Second Sons.The golden company slåss just nu i boken för Aegon Targaryen och Jon Connington. Har för mig att de ska ha någon slags gammal lojalitet mot Targaryens. Det är grundat av en Targaryen-bastard, Aegor Rivers aka Bittersteel. Det består främst av westerosier i exil som vill återvända hem till Westeros. Det var från början Illyrio som tog dem i tjänst och tanken var att de skulle ansluta till först Viserys, sedan Daenerys, men hon gjorde ju inte riktigt som Illyrio hade tänkt så när de stötte på Aegon följde de med honom istället.
Ang det här med attromansen mellan Jon och Dany skulle vara billigt hollywoodstrunt..
https://instagram.com/p/BYSP-7Fg0AB/
Det har funnits i planerna hela tiden!
Vilket avsnitt!
Min sambo har nån teori om att Bran och Nattkungen har nån slags sammankoppling. Han tycker att Nk liknar Bran väldigt mycket så han tror att de på nåt sätt "hör ihop".
Sen mådde jag nog lite illa när Dany och Jon fick ihop detUndrar vad Tyrion vet? Det kändes som om han visste nåt när man såg honom strax innan.
Och draken... Vi blev inte kloka på om det var is den sprutade eller blå eld. Blå eld håller ju fruktansvärt hög temperatur så de andra drakarna vet jag inte om de klarar flamman utan att bli brända?
Hur fasen ska man klara sig till 2019 nu då?
Vilket avsnitt!
Min sambo har nån teori om att Bran och Nattkungen har nån slags sammankoppling. Han tycker att Nk liknar Bran väldigt mycket så han tror att de på nåt sätt "hör ihop".
Sen mådde jag nog lite illa när Dany och Jon fick ihop detUndrar vad Tyrion vet? Det kändes som om han visste nåt när man såg honom strax innan.
Och draken... Vi blev inte kloka på om det var is den sprutade eller blå eld. Blå eld håller ju fruktansvärt hög temperatur så de andra drakarna vet jag inte om de klarar flamman utan att bli brända?
Hur fasen ska man klara sig till 2019 nu då?
Angående Bran och Nattkungen så var det väl någon här som skrev att de trodde Bran hade möjliggjort att Nattkungen kommer över på andra sidan muren eftersom Nattkungen nuddade Bran innan han kom till södra sidan av muren? För övrigt intressant teori tycker jag, vi vet ju att Bran kan påverka skeenden som hände innan han föddes (Hodor) så han kan mycket väl ha något med nattkungen att göra tror jag.
En sak jag inte funderat på så mycket men som slog mig nu, Myra Reed lär väl inte vara försvunnen för alltid? Hon har ju all rätt att vara pissed på Bran men har hon verkligen försvunnit ur serien? Hennes familj har ju varit inkopplad sen Jon (eller ska vi kalla honom Aegon nu?) föddes.
Fundering om Bronn
Undra om Bronn kommer stanna kvar i KL/med armen nu när Jamie har lämnat staden? Jag hoppas han också avviker och tar sig till Winterfell, dit jag antar att Jamie är på väg (vart skulle han annars ta vägen liksom?).
@Retro spännande tanke! Det hade inte jag tänkt på alls.. Fan att vi får vänta i typ 2 år tills vi får veta det
Jag kan inte se något syfte för Bronn att stanna i KL. Den person som betalade honom har ju flytt fältet så det mest logiska är väl att han ansluter sig till arméerna i Winterfell. Där har han både Jaime, Tyrion och Podd.
Åååh nu har jag också sett!
Jag tänker på det här med att cersei sätter sin tilltro till The golden company. Jag tror inte jag minns helt fel om jag säger att Dario Naharez (stavning?), dvs Danys gamla flamma, är befälhavare i The golden company. Hur kommer detta att påverka tror vi?
De sätter ju sin heder i att bara jobba åt de som betalar men jag tror ju att den romansen var med tidigare i serien av en anledning...
Jag kan inte se något syfte för Bronn att stanna i KL. Den person som betalade honom har ju flytt fältet så det mest logiska är väl att han ansluter sig till arméerna i Winterfell. Där har han både Jaime, Tyrion och Podd.