Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ja jag tycker faktiskt det börjar bli höstmörker redan, jag blir lätt deppig på hösten. Så ös på med tips om vad man kan göra för att... 2
Svar
22
· Visningar
1 502
Senast: nickan1
·
Relationer Hur gör ni för att visa uppskattning för de ni tycker om? Vad har ni för tips och idéer på uppvaktning för nära och kära?
Svar
8
· Visningar
1 124
Senast: Alos
·
Äldre Ja, som rubriken lyder...Idag är det bara 2 månader kvar innan jag fyller 30 :nailbiting:O_o:D. Har förträngt det, men det kommer ju...
Svar
8
· Visningar
459
Senast: Oldie
·
  • Låst
Relationer Jag kunde inte hitta någon tråd del 10, så nu startar jag en.. :angel: Om det redan finns en tråd gömd någonstans så får moderator gärna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
133 403
Senast: vallhund
·
Äldre Hej! Det är så att jag gifter mig 8/10. Allting är egentligen klart utom vad jag ska ha på mig över klänningen när jag är utomhus. Jag... 2
Svar
37
· Visningar
1 927
Senast: Sofie_B
·
Trädgård & Växter Jag har en fråga. Jag har kommit över lite frön av akleja. På påsarna står det att dessa ska sås inomhus i februari. Går det inte att...
Svar
14
· Visningar
2 217
Senast: Pudlan
·
Trädgård & Växter Här är tråden där vi tipsar om hemodlad/egenskördad mat. Även det man skördar i naturen eller hos grannen gills (åtminstone om grannen... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 323
Äldre Det här är en skriva-av-sig-tråd då jag är tämligen upprörd och ledsen. I ca ett halvår har vi haft en man här på gården som gjort lite... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
12 342
Senast: hastflicka
·
Samhälle Kan det stämma att en efter att ha fått indraget körkort i två år kan få tillbaks det som ett brev på posten? Jag har alltid trott att...
Svar
9
· Visningar
2 365
Senast: Luff
·
Hemmet Kära buke, nu behöver jag lite hjälp och råd! Jag behöver köpa en ny matta till vardagsrummet. Jag hade tidigare en matta med lång...
Svar
2
· Visningar
505
Senast: pulkaskurk
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ men nu stör jag mig på trådprefixet... vadå själ? Sån har man ingen enligt mig. Och nej, inte heller tror jag att det finns en MENING... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
6 188
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hur förhåller ni er till det? Tänker främst på klimathotet, men det finns ju fler moln vid horisonten... Och hur tänker ni som har barn? 12 13 14
Svar
266
· Visningar
10 394
Senast: Unafraid
·
Äldre Alla som vill spara pengar brukar fastna på matkostnaderna. Fullt rimligt. Det är en utgift som man känner av ofta. Men är inte boendet... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
3 402
Senast: Elisha
·
Skola & Jobb Jag har av olika anledningar helt tappat motivationen för mitt jobb. Givetvis har jag börjat söka nya jobb så jag känner att jag inte...
Svar
6
· Visningar
577
Senast: nickan1
·
Äldre Hur översätts, så att betydelsen blir korrekt, "non-infringement"? Till ex i denna mening: Some jurisdictions provide for certain...
Svar
1
· Visningar
486
Senast: Clabbe
·
Kropp & Själ Alltså jag börjar bli riktigt orolig för mina ögon. Tar det från början: För typ 5 månader sedan så ställde jag upp dom blev åt min... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 257
Senast: ekra
·
Kropp & Själ Häromdagen hittade jag något.. märke på mig själv. Ikväll hittade jag ett till (som säkert funnits där lika länge utan att jag sett...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Monkie
·
Äldre Vi har FULLT med flugor i huset? Vad gör man? Har ni några bra tips? Fler som har samma problem? Man kan ju slå med flugsmällare men... 2
Svar
38
· Visningar
2 941
Senast: cewe
·
Hemmet Någon som har gjort det? Hur blev det? Vad ska man tänka på? Har letat på nätet men inte hittat något om det. Tanken är att sänka ett...
Svar
5
· Visningar
796
Senast: ptr
·
Äldre Närmare bestämt Hövding, den där uppblåsbara tingesten. Är det någon som har en sån? Eller ratar dem av någon anledning? 2 3
Svar
45
· Visningar
2 906
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka