Ja, jag tror det var när Tinder kom
Själv har jag inställt på 20 km
Haha, bara i Sthlm
20 km är ju cykelavstånd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag tror det var när Tinder kom
20 km är ju cykelavstånd
Du söker i det nära grannskapet alltså
Dejten bor för övrigt 23 mil bort, så han hade jag inte hittat på tinder ändå
Ja alltså, 2 mil från mig är ju hela innerstaden och kranskommunerna. Från Vallentuna ner till Jordbro Nära grannskapet skulle vara Östermalm typ
@Singoalla om jag hade blivit dumpad och sedan fått ett sådant mess - inte sjutton hade jag trott att det var för att den som messade "skulle dra det en vända till för att kunna släppa"! Jag hade trott att den andre ville öppna dörren igen. Att kontakta för att kunna släppa skulle jag uppfatta som extremt oschyst.
Allt gick ju så fort när vi bröt så jag tänkte att det kanske skulle vara annorlunda att prata nu när det lagt sig lite. Men det var det inte.
Men hade han velat mötas hade han väl kontaktat dig? Istället kontaktar du honom och blir sedan besviken när han inte säger vad du förväntat dig. Bakvända världen för mig.Jag kontaktade inte för att kunna släppa, utan för att se om han var intresserad av en diskussion. Som jag skrev, jag hade önskat att han hade uttryckt att han var ledsen för att han sårat mig, eller att han på något sätt visat en vilja att mötas. Hade vi fått igång en sån diskussion hade utgången kunnat bli annorlunda. Dock misstänkte jag att han inte skulle vara det, men ville gärna få det bevisat för mig. Vilket jag fick nu.
Allt gick ju så fort när vi bröt så jag tänkte att det kanske skulle vara annorlunda att prata nu när det lagt sig lite. Men det var det inte.
Men hade han velat mötas hade han väl kontaktat dig? Istället kontaktar du honom och blir sedan besviken när han inte säger vad du förväntat dig. Bakvända världen för mig.
Fast ni har ju inte pratat, ni har messat
Mess i all ära, men vissa saker funkar bättre att prata om. Helst öga mot öga men i nödfall genom att man ringer.
Han kanske menar det, men kan inte uttrycka det på det sättet du vill höra det. Folk har olika sätta att be om ursäkt på, och även om t.ex jag själv inte har svårt för att uttrycka själva ordet "förlåt" så finns det massor med människor som har det - då ber de om ursäkt på sitt sätt. Kanske just som M.Jag kontaktade inte för att kunna släppa, utan för att se om han var intresserad av en diskussion. Som jag skrev, jag hade önskat att han hade uttryckt att han var ledsen för att han sårat mig, eller att han på något sätt visat en vilja att mötas.
Har ni inte haft möjlighet att prata då?Han har redan kontaktat mig tre gånger sedan vi bröt.
Han kanske menar det, men kan inte uttrycka det på det sättet du vill höra det. Folk har olika sätta att be om ursäkt på, och även om t.ex jag själv inte har svårt för att uttrycka själva ordet "förlåt" så finns det massor med människor som har det - då ber de om ursäkt på sitt sätt. Kanske just som M.
Men då är väl sanningen helt enkelt att han inte är ledsen? Det låter som att du vill manipulera honom till att säga det. Ett "jag är ledsen" betyder väl ingenting om man inte kommer på det själv. Spelar folk verkligen såna här spel?Ja, eller så kanske han inte menar det alls Eftersom jag inte får någon indikation från honom alls på att han är ledsen, inte ens när jag försöker underlätta för honom genom att säga "du sårade mig", så kan jag ju heller inte gå vidare med honom och gissa mig fram.
Kanske han inte alls förstår att du blev sårad? Då är det svårt att uttrycka en ursäkt. Kanske han inte alls förstår vad du menar.Ja, eller så kanske han inte menar det alls Eftersom jag inte får någon indikation från honom alls på att han är ledsen, inte ens när jag försöker underlätta för honom genom att säga "du sårade mig", så kan jag ju heller inte gå vidare med honom och gissa mig fram.