Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Gäller fortfarande den svenska bankgarantin för Nordeas kunder när de flyttar till Finland?
Svar
2
· Visningar
804
Senast: MiaMia
·
Äldre Hade visst glömt frysen öppen sen i morseO_o bröd/bär verkar ha tinat. Kycklingen inte helt... Är det bara att slänga rubbet eller kan...
Svar
6
· Visningar
1 203
Senast: avslutat medlemskap
·
IT & mobiler Jag har en sida på fb åt min gubbes arbetsgivare (hans företag). Gubben ska nu byta jobb, och då vill jag lämna över sidan till en...
Svar
6
· Visningar
1 507
Senast: Raderad medlem 6459
·
R
Kropp & Själ Jag har precis sett klart på Breaking Bad säsong 1-5 och jag har SÅ många åsikter. Har du sett BB? Vad tyckte du? Om du gillade den -... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
4 945
Senast: gul_zebra
·
Äldre Vårt hus knakar, vad kan det vara? Nån mer som har det så?
Svar
11
· Visningar
13 036
Äldre Fyller år i veckan och tänkte försöka slänga ihop en cheesecake för första gången! Har ni nåt bra beprövat recept att dela med er av? :)
Svar
13
· Visningar
1 019
Senast: machafuko
·
Skola & Jobb Diskuterade detta med en släkting men kände att jag ville ta diskussionen "ett steg vidare". Hur ser ni på det här med att jobba på... 2
Svar
33
· Visningar
5 579
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre jag och syrran ska överraska mamma när hon fyller 50 och tänkte åka iväg till något mysigt ställe över dagen/helgen och kanske gå på...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: trazel
·
Äldre Någon som har ett tips på ett bra och gratis fotoprogram att redigera bilder i? Vad använder ni? Gärna lätt att använda och att det...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: silverblom
·
IT & mobiler Vad ska man använda för webalbum nu när det inte längre går att dela bilder från photobucket? Jag är ute efter en sida där man kan...
Svar
18
· Visningar
1 455
Senast: vallhund
·
Samhälle ...om man inte är så sugen på att anlita ortens skinntorra KSO, finns det andra alternativ? Hur hittar man dem? Funderar på om man kunde... 2
Svar
25
· Visningar
1 981
Senast: Comatose
·
Tjatter Någon mer här på Buke som är exalterad? Jag får erkänna att jag glädjeskrek rakt ut när det officiella beskedet kom från David Lynch och... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 052
Äldre Planerar att hyra ut min lägenhet i andra hand under en längre tid. Två funderingar: Man får tjäna upp till 40 000 kr/år utan att... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 567
Hemmet Vet någon var en kan få tag i det doftljuset? Åhléns verkar ha slutat sälja det men tänkte om någon av er vet om det går att få tag på...
Svar
1
· Visningar
666
Äldre Hejsan! Nu behöver jag era bästa tips gällande att tvätta skyddsskor. Min hund pissade ner mina arbetsskor (+hela hallen+skohylla) inatt...
Svar
16
· Visningar
14 716
Senast: Lycan
·
Relationer Jag skriver här dels för att jag behöver få ur mig vissa tankar/funderingar (ska försöka att inte göra inlägget för rörigt) plus att jag... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 948
Senast: monster1
·
Kropp & Själ (Om någon nu vet vem jag är - håll gärna tyst om det) En i min närhet bor tillsammans med sin man. 3 barn (rätt så icke lugna sådana)... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 028
Senast: Görel
·
Svar
2 025
· Visningar
60 495
Senast: Magiana
·
Äldre Köpte en kajalpenna från Isadora för ett tag sedan, Perfect Contout Kajal, Waterproof...
Svar
4
· Visningar
7 195
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka