Lite pepp i uppbrott, tack.

Det är kämpigt som fasen. Jag försöker resonera med mig själv utifrån allt här och allt jag har tänkt på innan, men samtidigt vill jag bara ha det som när det var sådär bra :cry:

Satt och ringde runt till massa hyresvärdar igår. Inte ett uns av framgång. Ska försöka på nytt imorgon när det är månadsskifte men de flesta hänvisar bara till sin bostadskö på nätet.

Känner igen mig så mycket :heart
Pm:a om du vill skriva av dig/bolla tankar. Är inne i en rejäl svacka nu och tänker på honom varje dag..

Idag har jag (än så länge) inte tappat fattningen och börjat gråta en enda gång. Just nu känner jag mig inte förstörd, mest bara helt indifferent. Ska bo hos en kompis över helgen och gosa med katten om den törs komma fram.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Svar
29
· Visningar
2 808
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 645
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 966

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat